|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Software opdateringen er jo i grunden beregnet på iPhone. Den tilbydes så også til iPod Touch, dog mod en lille betaling. Hvor er det problemet er i det? Jeg synes umiddelbart at 59kr. er meget rimeligt for den ekstra funktionalitet jeg får til min iPhone. Jeg er bare ikke helt sikker på hvor meget af det der også gælder for iPod Touch, så det tør jeg ikke sige om er pengene værd. Men ud af den pris som du har betalt for din iPod, så er 59kr. nok ikke en særligt stor merudgift... Forresten står jeg også med "aktiverings-server- problemet". Trist at deres servere skulle blive overbelastede... |
|||
![]() |
|||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
||
lækkert den nu er der - prøvede i aftes ved 22 tiden, hvor den blot sagde at jeg allerede havde nyeste firmware.... må prøve igen i aften er der nogen særlige opsætninger man skal lave mht mms? - bare hvis jeg lige skal forberede jeg har de rigtige oplysninger (jeg har tdc)
|
|||
![]() |
|||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
||
ups - glemte at der er noget der hedder Google... her er indstillingerne til mms med tdc TDC Indstillinger: Internet APN: internet Brugernavn: Adgangskode: MMS APN: mms Brugernavn: Adgangskode: MMS Proxy: 194.182.251.15 MMSC: 192.168.241.114:8002
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
||
Hvad har jailbreaking med det at gøre? |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Fandt lige et godt link til opsætning af Tethering (og måske MMS): http://c4d.dk/fa-tethering-samt-mms-pa-os-3-gm Har ikke prøvet Tethering, men det skulle eftersigende virke rigtigt godt. Jeg har ihvertfald fået menupunktet frem på min iPhone (efter brug af ovenstående), men har ikke fået det testet med en computer endnu. Udover det så spiller MMS max. Rigtigt lækkert integreret af Apple. Det er fedt at MMS'er også dukker op i den eksisterende SMS-samtale oversigt (noget som er alle andre telefoner totalt overlegent og jeg fatter ikke at andre ikke har forsøgt at gøre Apple det efter). Også fedt at der nu er kommet muligheden for at slette og videresende SMS'er. Ikke fordi jeg har voldsomt meget brug for nogen af disse (måske lige videresend ville være rar indimellem), men fordi jeg efterhånden rigtigt mange gange har hørt: "Det er da en skodtelefon, den kan ikke engang MMS/Slette enkelt beskeder/Videresende/osv." Disse argumenter er nu pist væk. Copy/Paste funktionen er også rigtigt lækker. Det virker 100% intuitivt og er dejligt nemt at benytte. |
|||
![]() |
|||
JannickB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
http://www.macworld.com/article/131991/2008/02/ipodtouch.htm l Redigeret af JannickB - 18-Juni-2009 kl. 12:30 |
|||
Pioneer LX5090H | Emotiva RPA-2 | Emotiva XDA-1 | Dali Helicon 300 Mk2 | Dali Silver Wave Four | Sony PS3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
så er min også opdateret - forløb uden problemer og faktisk hurtigere end forventet. troede den skulle til at synkronisere forfra med al musik, video, billeder og lignende nogen der har fundet nogle af de spil, der skulle være mulig at spille mod hinanden online? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |