|
Iphone SE og touch med tommelfinger |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2016 kl. 09:17 |
||||
Jeg har prøvet en del gange at registrere/"indlæse" begge tommelfingre. Så vidt jeg husker så er det ikke lykkes mig, at få min Iphone SE til at genkende nogen af de touch med tommelfinger efterfølgende.
Begge pegefingre virker fint. Nogen der oplever samme? Hvad kan det skyldes?
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Nej det kan jeg heller ikke få til at virke på en 6S. Og er jo mest praktisk ved enhånds betjening.
|
|||||
![]() |
|||||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
||||
Jeg har ingen problemer med tommelfingre, og har hverken haft det på min tidligere 5S eller min nuværende 6S.
|
|||||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Har du prøvet, at registrere samme finger 2 gange? Det gør jeg på min iP 6, og den åbner lynhurtigt.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||||
så hvad er det reelle problem? at man ikke kan gemme aftrykket af tommelfingeren (det er en fejl fra jeres side, og i skal gøre som vejledningen siger, men husk at få tommelen "roteret" rundt så den får så meget overflade med som muligt) - hvis i ikke kan åbne med tommelen, tja - det ved jeg ganske enkelt ikke. har ikke haft det problem har begge tomler indlæst og et par andre - just in case. på en alm 6'er
|
|||||
![]() |
|||||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
||||
.
Redigeret af Warren - 15-Maj-2016 kl. 12:35 |
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja, jeg har lavet 3-4 aftryk af tommel. Uden held.
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
Rotere tomlen? Du mener ligesom når man ser politiet tage fingeraftryk med sværte? Touch iD knappen dækker jo kun en del af tomlen, så det nytter ikke noget at flytte tomlen under registreringen. Og ruller du tomlen fra side til side, kommer det yderste alligevel ikke med.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Aftrykket bliver gemt/gennemført, men kan ikke registreres efterfølgende når man forsøger at åbne telefonen.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Tror Flemming mener du skal lave 2 særskilte registreringer af tomlen. Redigeret af Kampus - 15-Maj-2016 kl. 12:40 |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Nemlig. 2 stk af samme finger, lige efter hinanden.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg har registret alle dem der er plads til.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |