recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone SE og touch med tommelfinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone SE og touch med tommelfinger

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 786
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone SE og touch med tommelfinger
    Sendt: 15-Maj-2016 kl. 09:17
Jeg har prøvet en del gange at registrere/"indlæse" begge tommelfingre. Så vidt jeg husker så er det ikke lykkes mig, at få min Iphone SE til at genkende nogen af de touch med tommelfinger efterfølgende.

Begge pegefingre virker fint.

Nogen der oplever samme? Hvad kan det skyldes?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 09:55
Nej det kan jeg heller ikke få til at virke på en 6S. Og er jo mest praktisk ved enhånds betjening.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 10:41
Jeg har ingen problemer med tommelfingre, og har hverken haft det på min tidligere 5S eller min nuværende 6S.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Jeg har prøvet en del gange at registrere/"indlæse" begge tommelfingre. Så vidt jeg husker så er det ikke lykkes mig, at få min Iphone SE til at genkende nogen af de touch med tommelfinger efterfølgende.

Har du prøvet, at registrere samme finger 2 gange? Det gør jeg på min iP 6, og den åbner lynhurtigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:30
så hvad er det reelle problem? at man ikke kan gemme aftrykket af tommelfingeren (det er en fejl fra jeres side, og i skal gøre som vejledningen siger, men husk at få tommelen "roteret" rundt så den får så meget overflade med som muligt) - hvis i ikke kan åbne med tommelen, tja - det ved jeg ganske enkelt ikke. har ikke haft det problem har begge tomler indlæst og et par andre - just in case. på en alm 6'er
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:35
.

Redigeret af Warren - 15-Maj-2016 kl. 12:35
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har du prøvet, at registrere samme finger 2 gange? Det gør jeg på min iP 6, og den åbner lynhurtigt.

Ja, jeg har lavet 3-4 aftryk af tommel. Uden held.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:35
Rotere tomlen? Du mener ligesom når man ser politiet tage fingeraftryk med sværte? Touch iD knappen dækker jo kun en del af tomlen, så det nytter ikke noget at flytte tomlen under registreringen. Og ruller du tomlen fra side til side, kommer det yderste alligevel ikke med.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så hvad er det reelle problem? at man ikke kan gemme aftrykket af tommelfingeren (det er en fejl fra jeres side, og i skal gøre som vejledningen siger, men husk at få tommelen "roteret" rundt så den får så meget overflade med som muligt) - hvis i ikke kan åbne med tommelen, tja - det ved jeg ganske enkelt ikke. har ikke haft det problem har begge tomler indlæst og et par andre - just in case. på en alm 6'er

Aftrykket bliver gemt/gennemført, men kan ikke registreres efterfølgende når man forsøger at åbne telefonen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:37

<span style="line-height: 16.8px; : rgb250, 250, 250;">Ja, jeg har lavet 3-4 aftryk af tommel. Uden held.</span>

Tror Flemming mener du skal lave 2 særskilte registreringer af tomlen.

Redigeret af Kampus - 15-Maj-2016 kl. 12:40
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

<span style="line-height: 16.8px; : rgb250, 250, 250;">Ja, jeg har lavet 3-4 aftryk af tommel. Uden held.</span>

Nemlig. 2 stk af samme finger, lige efter hinanden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:49

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nemlig. 2 stk af samme finger, lige efter hinanden.

Jeg har registret alle dem der er plads til.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu