|
iPhone: slette alt på simkort? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2012 kl. 08:35 |
Jeg har købt en iPhone 4 igennem arbejdet for et år siden, men da jeg har sagt min stilling op, men stadig gerne vil beholde min iPhone, har jeg brug for at vide hvor meget telefonen gemmer på simkortet - da dette er låst til et bestemt firmaabonnement.
Dvs. jeg beholder min iPhone, men firmaet får mit simkort. Hører det fortiden til, at telefonen gemmer alt muligt på simkortet? Jeg kan udlede af en googlesøgning at kontakter og sms'er tilsyneladende ligger på selve telefonen, men kan jeg regne med det, eller bør jeg slette alt hvad der ligger på telefonen inden jeg overdrager mit simkort?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I dag ligger der ikke noget på et sim kort som du kan bruge til noget ifm en iPhone. Hukommelsen er begrænset på et sim kort, og hvis du kan huske tilbage så var der vist kun plads til 20 tegn i navnet på en kontaktperson og alle bogstaver stod med store bogstaver - når de lå på sim-kortet.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har iPhone, så skal du blot sørge for at oprette en iCloud account.
Så kan du på hvilken som helst iPhone, iPod eller iPad få alle dine informationer, tekst beskeder, billeder mm overført via Apples egen iCloud service. Den er gratis op til et hvis forbrug. Har du mange billeder dog, skal du tilkøbe mere plads. Musik og videoer overføres ikke. Jeg oplevede det da jeg fik ombyttet min iPhone 4. Alle mine informationer og tekst beskeder var på min gamle, men da jeg loggede ind på den nye - havde jeg alt ved det gamle... Selv min apps.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |