|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() Sendt: 27-September-2008 kl. 19:02 |
|||
jeg har lige fået en iphone 3g og den vil jeg gerne have koblet til min onkyo 606 receiver. er der nogen som ved om det er muligt? |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Når du kan bruge et Headset til den, så kan den også tilsluttes som en MP3 afspiller. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|||
Ja, brug en dock og du er godt kørende. Se her: http://store.apple.com/dk/product/MB125G/A?fnode=MTY1NDA0OQ& amp; amp;mco=MTM1MTY Redigeret af Steen - 27-September-2008 kl. 21:02 |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
|||
den har alm 3,5mm stereo jackstik ud, så det er nemt at finde et kabel der passer mellem iphone og din receiver. Det har de fleste radio/tv forhandlere. Men docken med remote er jo nok den bedste løsning. Bare husk at der skal købes kabler til docken, de følger nemeli ikke med Mvh Hans Iphone 3G ejer |
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|||
De skriver under features på deres side:
"Compatible with RI (Remote Interactive) Dock for the iPod" Onkyo TX-SR606 Jeg kunne godt tænke mig hvis nogen kan forklare det, for jeg har selv en 605'er og den har samme feature. Kan man fjernbetjene Ipod'en fra receiverens fjernbetjening? ![]() |
||||
![]() |
||||
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|||
Køb et kabel som det her. audio Kabel for iPhone & iPod |
|
Så for du signalet uden om den ringe indbyggede forstærker Link: http://www.mytrendyphone.dk/shop/audio-kabel-for-8071p.html& amp;sstlcmpid=9433 Du kan også gå efter den gode transportable lyd:
|
||
![]() |
||||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|||
Ja. Den der snakkes om er denne: Den kan styres med din Onkyo fjernbetjening, udover der vist også følger en mini fjernbetjening med også. Det er Onkyos egen iPod dock. Set i Tyskland til omkring 550,-! EDIT: Jeg bestiller selv sådan en fætter hjem her i næste uge. Jeg kan lige vende tilbage med link hvis jeg finder den et sted. Jeg ved at Technikdirekt plejer at have den, men den står som midlertidigt udsolgt nu. Onkyo DS-A 2 X Redigeret af bony - 05-Oktober-2008 kl. 23:18 |
||||
![]() |
||||
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|||
eller køb en airport express... det er selvfølgelig en noget dyrere løsning, men efter min mening også den lækreste!
|
||||
![]() |
||||
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|||
Jeg har selv købt den nye dock til min 3G og det fungerer fint. Der er ingen fjernbetjening til som den gamle dock, men det er uden betydning for mig. Fordelen ved docken er, at telefonen får strøm mens der spiller, hvilket den ikke gør, hvis du blot sætter kabel direkte i receiverens phono indgange. Og så ser det jo lækkert ud at den står oprejst og ikke ligger De fleste nyere receivere har vist mulighed for 'direkte' tilslutning af ipods, der gør at musikken kan styres fra receiverens fjernbetjening. HK har eksempelvis lavet deres egen 'the dock'. Det letteste er selvfølgelig blot at smide et minijack -> phono i, og så kører det. Det er dog ikke nødvendigvis den smarteste løsning, men det er selvfølgelig smag og behag |
||||
Mvh. HamDenFede
|
||||
![]() |
||||
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|||
Så vidt jeg ved kan dette ikke lade sig gøre 'out of the box'. 3G'eren kan ikke streame musik over wifi/airport til recieveren...hvis det er muligt, skal der sikkert anvendes noget tredjeparts-software. Itunes kan streame over wifi, men ikke iphonen...det æder simpelthen batteriet alt for hurtigt. |
||||
Mvh. HamDenFede
|
||||
![]() |
||||
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
|||
Undskyld jeg låner tråden til et hurtigt spørgsmål.
![]() Remoten til Apple Universal Dock, sender den signal med IR således jeg kan bruge min Logitech til den? Apple Universal Dock |
||||
![]() |
||||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|||
Ifølge Logitechs egen hjemmeside, er din Harmony 895 kompatibel med Apple Universal Dock. Tr yk her! Redigeret af bony - 06-Oktober-2008 kl. 15:07 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |