|
iPhone Video på Nvidia Shield ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2016 kl. 22:55 |
Ville høre om i har de samme problemer eller er det bare sådan.
Min iPhone SE kan optage i 1080p 60fps & 4K 30fps. Når min Nvidia afspiller 1080p så spiller den fint med 60fps. Men når det er 4K 30fps så viser den 60hz/fps. Den genkender umidelbart ikke 30fps.....selvom jeg har sat KODI & SPMC til auto refresh rate . Nogen der kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
30 går jo op i 60 så det burde jo ikke være et problem eller?
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Hmmm....jeg mener det er et problem. Min computer via VLC player kan godt genkende 30fps. Men ikke Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er fordi din monitor rent faktisk KAN vise 30hz. Det kan et TV ikke. Den kan vise 29.97hz som NTSC følger. Men det ville give små hak, når videoen er i præcis 30hz. Derfor dobler den bare op og så får du 60hz. Du vil som seer ikke kunne se forskel. Den viser bare hvert billede 2 gange.
Hvis du mener det er et problem, så er det absolut kun psykologisk :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |