|
iPhone, vis hvem der har ringet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vrøvl!! Selvfølgelig ringer alarmen selvom mobilen er på lydløs.....!!
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Samme her..... Desværre skal jeg "ofte" skifte batteri på det, da det er elektrisk og tiden justeres via Frankfurt. Det er vel hvert andet år eller sådan noget. Det er vel 30 år gammelt. Klaus
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lader til at være en god løsning, som jeg nu har aktiveret og givet udvalgte kontakter adgang til at ringe mig op m.v. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nemlig. Mine søskende og et par venner kan ringe til mig om natten, ellers er der lukket. Det virker perfekt.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Opkaldet går også igennem, hvis personen ringer op to gange inden for kort tid.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det bestemmer man selv. Jeg har slået det fra.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vidste jeg ikke. Hvor gør man det?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |