|
iPhone vs stengulv? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2017 kl. 07:37 |
Indboforsikringen dækker vel ikke, hvis man har været en klovn og har tabt sin iPhone mod et stengulv? Glasset er revnet, og området på begge sider af Hjem-knappen er smadret |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer an på hvordan jeres indbo er. Vi fik dækket vores tlf igennem vores indbos forsikring, da vi har noget elektronik halløj
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Den burde ikke... men inkl min egen så dækker indbo ofte når man har dækning for pludselig uheld. Det kan være en ekstraforsikring hos nogle selskaber. Du må have fat i dine betingelser og læse dem igennem
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvilken Iphone er det?
Mange inboforsikringer har som regel indbygget elektronikforsikring, der ligner den man kan tegne når man køber i butikken. Tjek hvad selvrisikoen er. Måske kan det bedre betale sig selv at betale for rep. Her kan du se reperations priser på en Iphone 6 http://iphone-serviceshop.dk/iphone6-reparation-kobenhavn/ |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
De kalder det en fjumreforsikring og er IKKE med i Indboforsikringen som standard. Mener det koster 3-400 ekstra om året, og dækker lige præcis tlf, TV, briller, og alle de andre ting der går istykker, hvis man er fjumret
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
Ser på min indboforsikring lige nu Elektronikforsikring er ekstra til 279 kroner om året og dækker funktionsfejl (selvrisiko 1000 kroner pr. skade... det er da meget?) Funktionsfejl er vel næppe at tabe den? Hvad er generelt et bedre forsikringsselskab end Alka mht elektronik?
Redigeret af jake51 - 27-Maj-2017 kl. 10:46 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Som skrevet har mit forsikringsselskab Topsikring, en fjumreforsikring som tillæg til Indbo. Ca 400kr for dækning af elektriske apparater og hårde hvidevarer i 4 år fra købsdato. Dækker funktionsfejl og pludselige skader, og pixelfejl på enhver type fladskærme. Selvrisiko i 2008 var 534kr
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Ellers tegn denne:
https://www.husetsforsikring.dk Ingen selvrisiko og ingen afskrivning.
Redigeret af Clemen - 27-Maj-2017 kl. 12:55 |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
du skal bare være obs på følgende, som godt kan være lidt elastik i metermål. Særligt på elektronik, hvor tingene flytter sig hurtigt, så kan det godt være oplæg til en god diskussion for hvad der netop lige matcher det produkt du havde, hvis det ikke kan repareres. Her ville man ved normale fosikringer bare kunne få pengene og så købe noget andet.
Taget fra deres egen hjemmeside. DU FÅR ET TILSVARENDE PRODUKTHvis du har en totalskade på et produkt, så sender vi dit et tilsvarende produkt - du får altså ikke penge udbetalt. Det vil sige, at hvis du totalskader en iPhone 6, så sender vi dig en ny iPhone 6. Hvis vi ikke kan fremskaffe et tilsvarende produkt, så finder vi i fællesskab med dig ud af hvad du ellers kan blive tilfreds med. |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Vel også fair nok at smadrer jeg min iphone 6 så får jeg en ny iphone 6
Og tænker netop at det er med til at holde prisen nede, har tidligere læst at folk pludseligt mister og får deres iphone smadret når der kommer en ny model. Med denne politik undgår de at skulle betale folks opgradering og forsikringssnyd. Redigeret af Clemen - 27-Maj-2017 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
Helt enig og efter min mening sådan som en forsikring nok burde være. Det var også ment som en lille OBS, da jeg ved rigtig mange forsikringskunder lige netop i elektronik katagorien sætter pris på det. iPhone er så en af de lettere områder at matche på. Så snart man bevæger sig over på fx TV og computer så bliver matchet straks sværere vil jeg mene
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Den med at et forsikringsselskab skulle dække "pludselig opståede"/fjumreskader, er vist ikke normalen! Der skal som regel en "udefra kommende hændelse" til, før de dækker. D.v.s. at hvis man mister grebet om iPhone'n, så dækker de ikke. Men hvis man mister grebet, p.g.a. man er ved at falde over en ledning, dørtrin, tæppe o.s.v., så dækker de.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |