|
iPhone vs stengulv? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvor mange skader havde du? |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg tror du misforstår. Hvis en reparation af telefon koster under 1100 betaler man jo selv. En Iphone 6 skærm koster under 1000 at fikse. Hvis reparationen koster lidt mere en 1100 skal man overveje om et par hundrede kroner i erstatning er besværet værd. Dels bruger man tid. Og så optræder det som en skade. Så hvis du vil skifte selskab står du dårligt i forhandling. Jeg har ved flere lejligheder fået bedre dækning og rabat i forhandling. Hvis man ikke gider det, kan du have ret i at det kan betale sig. |
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
||
Jeg havde ingen skader, men min hustru havde 2. |
|||
![]() |
|||
||
Med for mange skader bliver din forsikring sagt op.
De kan nemlig ikke lide at tabe penge. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er der vel ingen der kan lide. Men en forsikring fungerer vel ved at mange indbetaler penge og færre får penge udbetalt. |
|||
![]() |
|||
||
Det er vi slet ikke uenige i.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |