|
Iphone X vs SE. Opgradere? |
Besvar |
Forfatter | |
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-September-2018 kl. 12:42 |
Hej,
Jeg har en Iphone SE 64 GB i dag. Overvejer at udskifte til en Iphone med lidt/noget større skærmareal og OLED-skærmkvalitet tænker jeg er oplagt, hvis jeg skifter. Det skal ikke være PLUS / MAX størrelser. Iphone X er udgået og kan ikke længere købes via apple. Forretninger har sikkert lager af model X i en rum tid. Evt en let brugt X 64GB til ca. 5000 kr. Tænker ikke jeg vil give mere. Er der nogen af jer der har opgraderet fra SE til X som overhovedet ikke savner den gamle SE model? Er I glade for X'erens fordele?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
tvivler på der er mange der går fra en SE til en X (dem der købte X var som regel folk der ejede de andre highend modeller) - men du kan købe hvad som helst nyere - og tror jeg kan garantere du ikke vil savne en SE bagefter på noget tidspunkt. Der er også himmelråbende forskel på en SE skærm og en 8'er. en SE var i bund og grund en "neddroslet" 6s.
mener det var elgiganten der havde nogle X'ere på tilbud til omkring 4000,- via noget slagtilbud - tror det var onsdag eller torsdag.
|
|
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Det lyder interessant med 4000 kr for en X. Er det passeret eller er det ons-tors i den kommende uge?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |