|
iPhone XS taber hurtigt strøm med ny FW |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
mino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kald mig kylling, men synes der altid kommer en kritisk sikkerhedsopdataring a la IOS 16.0.1 en uges tid efter launch. Den kunne man jo også tage :-)
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
Også min tanke, men nu har jeg trykket på opdatér knappen, og så må vi se…
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
iOS 16 har tilsyneladende hjulpet så batteriet ikke aflades så hurtigt. Og nu kommer beskeder også på iPad
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
Jeg er lidt mystificeret af at min iPad Air 2020 stadig siger: "IpadOS 15.7 - iPadOs er ajour" - jeg vil gå ud fra at alle skulle have mulighed for at opdatere til iPadOS 16 nu?
|
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
Lidt længere nede på softwareopdateringssiden - Under Hent og Installer står der også tilgængelig og så kan man vælge OS 16. Jeg er ikke 100 % sikker på, om det er kommet til iPad. Jeg er på beta udgaverne. Men prøv at tjekke længere nede.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hej Flemming
ja, jeg vejledte faktisk Munch om muligheden for at gå længere ned på siden på hans iPhone i et tidligere indlæg i denne tråd, så jeg kender det fra iOS - men siden på min iPad er helt tom bortset fra ovennævnte tekst...
|
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
Hey. Det havde jeg lige overset.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tak - jeg tror ikke jeg orker at installere beta-udgaven med den endelige udgave allerede ude - men hvis der er andre der følger med på denne tråd der har fået installeret iPadOS 16 - så svar gerne, så må det være min iPad, der er gået i baglås :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Nej den er god nok, siden er også tom på min iPad.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak Munch - nu kan jeg se på nettet at iOS og iPadOS ikke lanceres samtidig, og noget med at det faktisk bliver iPadOS 16.1 (?!?) når det kommer
så vi må bare væbne os med tålmodighed og nyde det smoothe styresystem på iPhonen :-)
|
|
|
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
iPadOS 16Mere af alt det gode.Typisk iPad. Alt på din iPad er nemt, effektivt og lige til at gå i gang med. Og med iPadOS 16 bliver det bare endnu bedre. Apps er forbedret over hele systemet, du kan dele og kommunikere på nye måder, få mere fra hånden og indstille det hele, så det passer lige til dig. Kommer til oktober Redigeret af mortenstryhn - 16-September-2022 kl. 10:24 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Det samme med det nye macOS. Det kommer også først i oktober. Det er nok derfor nye funktioner såsom iCloud Shared Foto Library er udskudt.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |