recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone XS taber hurtigt strøm med ny FW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone XS taber hurtigt strøm med ny FW

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
mino Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2005
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 11:37
Kald mig kylling, men synes der altid kommer en kritisk sikkerhedsopdataring a la IOS 16.0.1 en uges tid efter launch. Den kunne man jo også tage :-)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af mino mino skrev:

Kald mig kylling, men synes der altid kommer en kritisk sikkerhedsopdataring a la IOS 16.0.1 en uges tid efter launch. Den kunne man jo også tage :-)
Også min tanke, men nu har jeg trykket på opdatér knappen, og så må vi se… LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2022 kl. 13:46
iOS 16 har tilsyneladende hjulpet så batteriet ikke aflades så hurtigt. Og nu kommer beskeder også på iPad Approve
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 12:55
Jeg er lidt mystificeret af at min iPad Air 2020 stadig siger: "IpadOS 15.7 - iPadOs er ajour" - jeg vil gå ud fra at alle skulle have mulighed for at opdatere til iPadOS 16 nu?
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Jorgen Jorgen skrev:

Jeg er lidt mystificeret af at min iPad Air 2020 stadig siger: "IpadOS 15.7 - iPadOs er ajour" - jeg vil gå ud fra at alle skulle have mulighed for at opdatere til iPadOS 16 nu?

Lidt længere nede på softwareopdateringssiden - Under Hent og Installer står der også tilgængelig og så kan man vælge OS 16. Jeg er ikke 100 % sikker på, om det er kommet til iPad. Jeg er på beta udgaverne. Men prøv at tjekke længere nede.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 13:06
Hej Flemming

ja, jeg vejledte faktisk Munch om muligheden for at gå længere ned på siden på hans iPhone i et tidligere indlæg i denne tråd, så jeg kender det fra iOS - men siden på min iPad er helt tom bortset fra ovennævnte tekst...
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Jorgen Jorgen skrev:

Hej Flemming

ja, jeg vejledte faktisk Munch om muligheden for at gå længere ned på siden på hans iPhone i et tidligere indlæg i denne tråd, så jeg kender det fra iOS - men siden på min iPad er helt tom bortset fra ovennævnte tekst...
Hey.
Det havde jeg lige overset.Embarrassed Kom først sent i tanke om, at jeg var på beta, og at der var noget om, at det først kom senere. Man skal så ikke være bange for, at gå på beta udgaverne nu, da det kører super godt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 13:14
Tak - jeg tror ikke jeg orker at installere beta-udgaven med den endelige udgave allerede ude - men hvis der er andre der følger med på denne tråd der har fået installeret iPadOS 16 - så svar gerne, så må det være min iPad, der er gået i baglås :-) 
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 13:57
Nej den er god nok, siden er også tom på min iPad.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 14:00
Tak Munch - nu kan jeg se på nettet at iOS og iPadOS ikke lanceres samtidig, og noget med at det faktisk bliver iPadOS 16.1 (?!?) når det kommer

så vi må bare væbne os med tålmodighed og nyde det smoothe styresystem på iPhonen :-)
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2022 kl. 10:21
På apple.com/dk:

iPadOS 16

Mere af alt det gode.
Typisk iPad.

Alt på din iPad er nemt, effektivt og lige til at gå i gang med. Og med iPadOS 16 bliver det bare endnu bedre. Apps er forbedret over hele systemet, du kan dele og kommunikere på nye måder, få mere fra hånden og indstille det hele, så det passer lige til dig. 

Kommer til oktober



Redigeret af mortenstryhn - 16-September-2022 kl. 10:24
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2022 kl. 10:58
Det samme med det nye macOS. Det kommer også først i oktober. Det er nok derfor nye funktioner såsom iCloud Shared Foto Library er udskudt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu