|
Ipod AV Connection Kit |
Besvar |
Forfatter | |
Bindslev
Junior bruger Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 31 |
Emne: Ipod AV Connection Kit Sendt: 27-December-2006 kl. 13:24 |
Du kan sagtens købe en fjernbetjening til din Apple dock. Tror dog ikke det giver mulighed for at navigere sangene på f.eks. din TV-skærm. |
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Sendt: 22-December-2006 kl. 14:54 |
kan ma ikk også få en alm fjernbetjening til en dock-station, den er jeg på udkig efter - har selv dock'en men mangler en remote og vile så selv slutte den til anlæget
|
|
Bindslev
Sendt: 05-December-2006 kl. 10:35 |
Umiddelbart er det jo det jeg leder efter. Den er dog sindsyg grim ligesom nærbilleder af dyret giver mistanke om en noget tvivlsom plastkvalitet.
Men tak for tippet. Vil helt sikkert nærlæse tests af den når de kommer. Køber nok AV kittet nu - det vil ikke være de første 800 kroner jeg har smidt ud af vinduet.... |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 05-December-2006 kl. 09:21 |
Må jeg henlede opmærksomheden på denne her helt nye iPod remote. Måske den kan klare opgaven? http://www.i4u.com/article7273.html /Nils |
|
|
|
Bindslev
Sendt: 05-December-2006 kl. 09:08 |
Tak for svaret. Tror jeg gør det.
Den optimale løsning ville klart være en remote med display eller en elegant trådløs add-on til ipod'en. Begge dele findes men fungerer tilsyneladende ikke optimalt jf. diverse brugergrupper på nettet. Så det bliver AV kittet og en 80GB ipod. Så må jeg tage det andet med senere. |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 05-December-2006 kl. 08:22 |
Jeg har ikke erfaring med AV Connection Kit'et. Men har selv overvejet at købe det... Men på iPod'en er musikken opdelt sorteret efter kunster, album og track men du kan også søge sorteret efter alle albums eller alle titler eller på genrer eller på komponister på iPod'en. Men andre ord, du kan søge/sortere stort set præcis som du ønsker. Det var da svar på 50% af dine spørgsmål . /Nils |
|
|
|
Bindslev
Sendt: 04-December-2006 kl. 23:05 |
Hey
Overvejer at anskaffe mig en ipod 80GB og et AV Connection Kit for at bruge dyret som afspiller af al min musik (har kun cd'er - ingen downloads). Jeg vil altså kopiere alle mine cd'er til ipod'en, da konen ikke vil have 500 cd'er i stuen. Er der nogen der har nogle erfaringer med det AV Connection Kit man kan købe? Hvordan er musikken opdelt på ipod'en? Jeg ønsker at have min musik efter kunstner, så album og til sidst track. Altså alt fra en kunster i en mappe, albums i hver sin undermappe osv. på forhånd tak for hjælpen - er totalt blank mht. digital musik.... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |