recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ipod remote: ingen forbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketipod remote: ingen forbindelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Emne: ipod remote: ingen forbindelse
    Sendt: 03-September-2010 kl. 20:08
hej
jeg har på forsøgs basis leget med itunes på min bærebar(windows7)
 jeg har downloaded remote programmet på itunes og på min ipod touch, for at kunne fjernbetjene itunes på min bærebar. hvis det fungerede efter hensigten var meningen at jeg ville købe apple tv eller airport til at streame musik fra pceren over til mit anlæg. MEN det gør det bare ikke.
 jeg kan få gange , finde mit bibliotek på pceren via ipoden. men ellers skriver den "kan ikke finde bibliotek"Men jeg kan sagtens gå på nettet via ipoden . Når den så finder det, fungere det rigtig godt. Så ligger jeg ipoden fra mig, og 2 minutter efter låser jeg den op, hvorefter den fortæller mig at den ikke kan finde mit bibliotek.
er det bare sådan, eller kan der være nogle problemer hjemme ved mig?
Mvh Peter
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2010 kl. 11:40
ingen budCry
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2010 kl. 20:42
hej peter , nu har du hjulpet mig mange gange med gode råd ang MK og Lexicon,,, og der har været serdeles kostbar Wink hvor jeg altid skule opgrader ...

der kan være mange ting der driler dig,,,
hvor gammel er din router,,, der lyder som om du bliver "smidt ud" af netværk hver gang din ipod har været sluket,,,, hvor lang er du fra router samt er der altid samen sted du har problem,,,,

jeg hevder sammen problem men siden jeg skiftede til en anden ruter så køre der bare nesten....

jeg synes at ipod som fjernbetjening til itunes er ok løsning men der er mange ting der kan driler undervejs,,,samt er der for mange begrandsninger plus skal din PC være tendt hele tiden hvis du skal kune bruge det... samt itunes

nu vil jeg giver dig et godt rød som kosterLOL,,, køb sonos zp 90 samt et nætverks harddisk hvis du ikke har en ... og slut den til dit lexicon du får super fin gleder så køre der bare ,,,
jeg har selv købt den og jeg synes at der er en af de bedste investeringer jeg har lavet længe ud over mit souround anlæg og opsetning Wink...
ud over det at du kan stime musik så vil du kune have mulighed at lyte lille milion radio staitioner rund omkrig,,, samt ken  du også steime alverdens musik hvis du køber abonament til rapsodi...

jeg vil næsten trå at sonos er lige noget for dig ..hvis vejen bringer dig til esbjerg er du velkom at kigger fårbi....og ser hvordan der køre ...

jeg er blevet så glad for sonos ,at jeg har beslyttet mig at sælger mit stereo anlæg...og hvis du bruger en god DAC så er lyden også gengske fin

Redigeret af sani - 04-September-2010 kl. 20:48
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 15:25
Jeg havde problemer med opsætning af Airport Express på mit trådløse netværk; Airport blev smidt af efter 5 min. 

Efter udskiftning af Linksys router til Netgear, forsvandt problemet. Begge "kun" 54G.

Kunne tænkes at dit problem var af samme kaliber.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu