hej peter , nu har du hjulpet mig mange gange med gode råd ang MK og Lexicon,,, og der har været serdeles kostbar

hvor jeg altid skule opgrader ...
der kan være mange ting der driler dig,,,
hvor gammel er din router,,, der lyder som om du bliver "smidt ud" af netværk hver gang din ipod har været sluket,,,, hvor lang er du fra router samt er der altid samen sted du har problem,,,,
jeg hevder sammen problem men siden jeg skiftede til en anden ruter så køre der bare nesten....
jeg synes at ipod som fjernbetjening til itunes er ok løsning men der er mange ting der kan driler undervejs,,,samt er der for mange begrandsninger plus skal din PC være tendt hele tiden hvis du skal kune bruge det... samt itunes
nu vil jeg giver dig et godt rød som koster

,,, køb sonos zp 90 samt et nætverks harddisk hvis du ikke har en ... og slut den til dit lexicon du får super fin gleder så køre der bare ,,,
jeg har selv købt den og jeg synes at der er en af de bedste investeringer jeg har lavet længe ud over mit souround anlæg og opsetning

...
ud over det at du kan stime musik så vil du kune have mulighed at lyte lille milion radio staitioner rund omkrig,,, samt ken du også steime alverdens musik hvis du køber abonament til rapsodi...
jeg vil næsten trå at sonos er lige noget for dig ..hvis vejen bringer dig til esbjerg er du velkom at kigger fårbi....og ser hvordan der køre ...
jeg er blevet så glad for sonos ,at jeg har beslyttet mig at sælger mit stereo anlæg...og hvis du bruger en god DAC så er lyden også gengske fin
Redigeret af sani - 04-September-2010 kl. 20:48