recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipod touch loader sløvt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIpod touch loader sløvt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ms.nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Ipod touch loader sløvt
    Sendt: 22-Februar-2010 kl. 11:53
Min Ipod touch er blevet ekstremt lanngsom, når jeg går på nettet, Itunes eller Yutube. Fx. hvis jeg vil høre bid af et track i Itunes, går der ca. 2 minutter inden det starter og hvis jeg prøver at se en musikvideo på Youtube stopper den hvert 15 sekund for at loade. Det har ikke altid været et problem. Jeg har prøvet at slukke og tænde den,  gendanne til fakriksinstillinger osv, som der står under fejlfinding på Appels hjemmeside, men det hjælper ikke. Signalet viser også fuldt styrke på toushen og jeg har tjekket hastigheden på mit moden, som også kører upåklageligt på 6 megabit.
Er den nogen der har en forklaring på havd der kan være galt.
//Søren
Til top
ms.nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 11:18
Villige fortølle jeg jeg har fundet en løsning på problemet. Jeg kontaktede Fullrate i håb om at de kunne hjælpe mig. En supporter opdaterede firmwaren på min router og sagde at jeg kunne ringe igen, hvis det ikke virkede da de havde en beta firmware de prøvede af for folk der oplevede at Ifones og Ipod toushes have sløve på det trådløse Wifi netværk. Den første firmware opdatering hjalp ikke, så jeg kontaktede fullrate igen og de opdaterede nu min router med den omtalte beta firmware. Efter den opdatering skal skete der virkelig en forandring til det bedre. Nu er der fuld fart over feltet på alle områder, youtybe videoer, Itunes og netsurf går lynhurtigt, så jeg er super tilfreds. Vil også lige nævne at jeg fik en rigtig hurtig, serviceminded og kvalificeret hjælp af fullrate medarbejderne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu