recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipod Touch som WD TV Live remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIpod Touch som WD TV Live remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas39 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Emne: Ipod Touch som WD TV Live remote
    Sendt: 15-Marts-2011 kl. 09:08
Hej alle

Jeg har lige set her : http://itunes.apple.com/us/app/wd-tv-live-remote/id377667642?mt=8 at man kan styre sin WD TV live med en Iphone/Ipod, det syntes jeg lyder rigtigt lækkert, så man slipper for at tænde sit tv når man bare vil høre musik.
Men inden jeg springer ud og køber en Ipod Touch, vil jeg lige høre om der er nogle her inde der har prøvet om det virker?

Hilsen Thomas.
Til top
lunge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 12:37
Jeg har programmet og er ikke imponeret. Hvis du vil afspille dine egne mp3'ere, så spiller den kun et nummer for herefter at stoppe.
Youtube-delen fungerer ok. 
Mht Shoutcast er der masser af kanaler der ikke virker.
Det er ikke en app jeg ville basere et iPod Touch køb på.
Til gengæld er en iPod Touch jo fed til masser af andre ting.

Venlig hilsen
Jan
Til top
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 22:04
Jeg har selv i længere tid prøvet at styre min wd tv live fra mobilen, netop for ikke at skulle tænde tv'et når der skulle høres musik. Har prøvet både iOS og android apps, ingen opfyldte mine krav. Købte så en airport Express, og kan nu streame musikken over wifi fra min pc, Mac og telefon, og det kostede mig 700 kr, noget billigere end en touch.
Til top
Thomas39 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juni-2010
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 10:41

Tak for svar

Til tros for de ikke alt for opløftende svar, lånte jeg en ipod touch af en kammerat, og det fungerede nogenlunde, det er rigtigt som Jan skriver, at den kun kan spille et nummer af gangen, og den viser heller ikke cover artCry. Så det kan godt være at jeg skal kigge efter noget andet.

Thomas

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu