|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas39 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 15-Marts-2011 kl. 09:08 |
Hej alle
Jeg har lige set her : http://itunes.apple.com/us/app/wd-tv-live-remote/id377667642?mt=8 at man kan styre sin WD TV live med en Iphone/Ipod, det syntes jeg lyder rigtigt lækkert, så man slipper for at tænde sit tv når man bare vil høre musik.
Men inden jeg springer ud og køber en Ipod Touch, vil jeg lige høre om der er nogle her inde der har prøvet om det virker?
Hilsen Thomas.
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Jeg har programmet og er ikke imponeret. Hvis du vil afspille dine egne mp3'ere, så spiller den kun et nummer for herefter at stoppe.
Youtube-delen fungerer ok. Mht Shoutcast er der masser af kanaler der ikke virker. Det er ikke en app jeg ville basere et iPod Touch køb på. Til gengæld er en iPod Touch jo fed til masser af andre ting.
|
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Jeg har selv i længere tid prøvet at styre min wd tv live fra mobilen, netop for ikke at skulle tænde tv'et når der skulle høres musik. Har prøvet både iOS og android apps, ingen opfyldte mine krav. Købte så en airport Express, og kan nu streame musikken over wifi fra min pc, Mac og telefon, og det kostede mig 700 kr, noget billigere end en touch.
|
|
![]() |
|
Thomas39 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Tak for svar Til tros for de ikke alt for opløftende svar, lånte jeg en ipod touch af en kammerat, og det fungerede nogenlunde, det er rigtigt som Jan skriver, at den kun kan spille et nummer af gangen, og den viser heller ikke cover art Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |