|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 28-December-2009 kl. 10:25 |
Hejsa
Har nu haft DBNet et års tid, har kørt med det ind i mit MCE indtil de begyndte at kode det hele.
Så lige nu kører jeg med deres super lækre gamle boks på mine fjernsyn :)
Er der noget nyt i dette ? Har i hørt om DB vil lave et kodefrit spejl og ligge ud ?
Eller kan i anbefale nogle af de andre til denne løsning (MCE, DVBViewer osv...)
Jeg tænker om nogen har erfaringer med FastTV, Smile eller Jay.Net til disse løsninger ?
MVH
Martin
|
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
For en måned siden spurgte jeg DB-kundeservice hvornår de kommer med en ny boks med harddisk. Udmeldingen har tidligere været "i år 2010". Meldingen er stadig den samme
![]() Jeg har selv overvejet SmileContent, men jeg afventer den nye "fiberalliance" og deres produkt/pris-udspil >>> LINK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |