|
iptv i xbmc.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andersen02 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2011 Sted: danamrk Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2012 kl. 02:25 |
hey der ude..
håber nogen lige vil hjælpe mig lidt i dette dejlige program. ![]() jeg er ved at bygge en lille pc til noget mediacenter, som så er xbmc.. men nu har jeg jo iptv i huset, så kom jeg i tanke om ikk det kan lade sig gøre at få xbmc til at læse dette, så man kan se det i xbmc.. har søgt lidt på google, men fatter det ikk rigtig hva andre har gjort.. ?? og lig en ting mere, når man aktivere de tilføjelser inde i xbmc, så er jeg helt fortabt, hvor kan man så se dem henne , og bruge dem.. har aktiveret noget danish live tv og vejret fra dmi. når det er aktiveret, hvor kan man så se det henne , de står ikk i hovedemenuen .. takker hvis nogen ved noget om det.. ![]() |
|
![]() |
|
stepbystep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
det kommer an på hvilket addon det er, er det et video addon fom så ligger det under video/film.
dmi kunne jeg forstille mig ligger under programmer.
når du finder det kan du kan evt højreklikke på det og vælg det som favorit, eller tilpasse hovedmenuen der er shortcut opsætninger i de fleste skins.
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke hvilke muligheder du har i XBMC.
Men du kan forholdsvis nemt integrere ukodet IPTV i følgende programmer :
- Mediaportal
- DVBViewer
- Windows Mediacenter (via softwaren dvblink)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |