recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPTV og homeplugs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPTV og homeplugs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Emne: IPTV og homeplugs
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 09:51
Hej

Skulle der være nogen teknisk hindring, for at bruge homeplugs til iptv? (Sydnergi)

På forhånd tak

Redigeret af Plex - 29-Maj-2011 kl. 09:52
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:24
Umiddelbart skulle der ikke være noget problem i det (såfremt de understøtter multicast).

Jeg har dog ikke testet det selv (har været oppe på loftet for at kravle i isolering)
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 13:02
som binderup skriver, så burde der ikke være noget problem i det, så længe at din interne el installation er i orden og ikke er 100år gammel :) Du skal blot huske på at de skal køre på samme gruppe før det kan lade sig gøre. 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2011 kl. 00:21
Det virker fremragende hos mig. Jeg trækker TDC Hometrio i soveværelset med Homeplugs - og min Multiroom boks viser endda HD-kanalerne uden problemer.

Jeg har skrevet et længere svar herinde tidligere, med samme emne - men opgiver at finde det via min iPhone på nuværende tidspunkt. Søg evt. på indlæg fra mig i dette forum :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu