|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() Sendt: 18-August-2009 kl. 16:52 |
Hej folkens!
Jeg mangler en "forlænget arm" til min reciever, som nu står bag en trælåge i mit nye møbel. Jeg kan sætte en IR- reciever til den, men hvordan man lige får det til at virke, og hvilken modtager der fungerer er mig en gåde! Er der nogen der kan hjælpe mig på vej? Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
prøv søg på IR extender for den billige løsning (forslag) Og for den dyre en universal remote som kan styre alle dine enheder med en RF sender som saender via radiosignaler og altså række meget langt (Forslag Logitech 895 findes også andre modeller) Redigeret af rhsin - 18-August-2009 kl. 19:39 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |