recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IR forbindelse til Asrock VisionX 321
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IR forbindelse til Asrock VisionX 321

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IR forbindelse til Asrock VisionX 321
    Sendt: 21-November-2013 kl. 13:52

Hej

Bøvler stadig med min nye asrock visio x 321 – har problemer med at jeg ikke kan få den fjernbetjening, som er levet med pc’en, til at kunne styre mce – eller i det hele taget få den til at reagere når jeg trykker på tasterne. Jeg har fået tilsendt en driver fra asrock, men når jeg kikker i kontrolpanelet, så synes jeg ikke jeg kan finde et sted og ligge denne driver ind.

Er der andre der har haft problemer med at få asrock’s fjernbetjening til at virke.??

Har også prøvet at få min Logitech 525 til at styre pc’en, men den kan heller ikke få forbindelse.

Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 08:46
Fandt tilfældigvis denne ude på nettet, og det har løst mit problem.
http://www.eightforums.com/drivers-hardware/33850-nuvoton-cir-device-not-recognised-after-update-8-1-a.html
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 18:51
God stil at skrive løsningen. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu