recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IR forlænger til Sony BDP-S7200?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IR forlænger til Sony BDP-S7200?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IR forlænger til Sony BDP-S7200?
    Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:18
Hej forum,

Jeg har brug for en IR forlænger til min Sony BDP-S7200 da den står i et skab og HDMI CEC er ikke muligt, da afspilleren ikke er CEC kompatibel med min av receiver :-\

Er der nogen af jer der har erfaring med IR forlængere til denne afspiller? Jeg kan se at der er forskellige frekvensområder som IR forlængerene arbejder på, så hjælp ønskes :-)

// Jesper

Redigeret af JesperTheViking - 21-Oktober-2015 kl. 12:19
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 18:39
Nogen med erfaring i IR forlængere/extendere?
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af JesperTheViking JesperTheViking skrev:

Nogen med erfaring i IR forlængere/extendere?
Lidt  Smile
Jeg har fornylig købt sådan et par stykker på eBay fra Kinaland:
Skal så også have en USB power supply, den er ikke inkluderet.
IR blaster er faktisk så kraftig at den ikke nødvendigvis skal sidde ovenpå apparat IR modtager øje.
Har lige testet på min Noxon Audio player, den kan betjenes med blaster på ca. 0,5m afstand (måske længere)

Jeg kender dog ikke din Sony, men de fleste apparater bruger 38KHz modulation (store undtagelse er B&O med 455KHz).
Men til en pris på ca. 22,- Kr/stk incl. forsendelse er til at overkomme, hvis det mod forventning ikke virker. Big smile
Ulempe ved at køb fra Kina er lang forsendelsestid (erfaring op til 6 uger).

Jeg har også købt denne:
som kommer fra UK, så leveringstid var kun ca. 1 uge, og pris incl. forsendelse ca. 115,- Kr
Der var faktisk også USB power supply med, den er ellers ikke vist i eBay listing.

Mvh. JørgenT
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 22:28
Hej Jørgen,

Tak for tilbagemeldingen :-) Jeg prøver en af dem, til den pris kan det ikke gå helt galt :-)

Mvh
Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu