|
IR forlænger til Sony BDP-S7200? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperTheViking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:18 |
Hej forum,
Jeg har brug for en IR forlænger til min Sony BDP-S7200 da den står i et skab og HDMI CEC er ikke muligt, da afspilleren ikke er CEC kompatibel med min av receiver :-\ Er der nogen af jer der har erfaring med IR forlængere til denne afspiller? Jeg kan se at der er forskellige frekvensområder som IR forlængerene arbejder på, så hjælp ønskes :-) // Jesper Redigeret af JesperTheViking - 21-Oktober-2015 kl. 12:19 |
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
![]() |
|
JesperTheViking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Fr.sund,Danmark Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen med erfaring i IR forlængere/extendere?
|
|
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() Jeg har fornylig købt sådan et par stykker på eBay fra Kinaland: Skal så også have en USB power supply, den er ikke inkluderet. IR blaster er faktisk så kraftig at den ikke nødvendigvis skal sidde ovenpå apparat IR modtager øje. Har lige testet på min Noxon Audio player, den kan betjenes med blaster på ca. 0,5m afstand (måske længere) Jeg kender dog ikke din Sony, men de fleste apparater bruger 38KHz modulation (store undtagelse er B&O med 455KHz). Men til en pris på ca. 22,- Kr/stk incl. forsendelse er til at overkomme, hvis det mod forventning ikke virker. ![]() Ulempe ved at køb fra Kina er lang forsendelsestid (erfaring op til 6 uger). Jeg har også købt denne: som kommer fra UK, så leveringstid var kun ca. 1 uge, og pris incl. forsendelse ca. 115,- Kr Der var faktisk også USB power supply med, den er ellers ikke vist i eBay listing. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hej Jørgen,
Tak for tilbagemeldingen :-) Jeg prøver en af dem, til den pris kan det ikke gå helt galt :-) Mvh Jesper |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |