|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() Sendt: 14-Maj-2010 kl. 19:58 |
Hej,
Jeg leder efter en IR lysdæmper, så jeg via min Logitech Harmony 895 kan dæmpe lyset når vi vil se film :)
Jeg har købt en idag der hedder Jo-el fjernstyret lysstyring. Og det køre via RF og ikke IR :( Så min Logitech Harmony kan ikke styre den...
Jeg har fundet frem til en der hedder Dinalight, men kan ikke finde ud af hvor de forhandles mere?
Findes der andre alternativer, enten som plug-in i stikkontakten eller som dinalight ?
Håber nogen kan hjælpe mig :)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() |
Fordi vi bor til leje, og må ikke skifte kontakter ud.
Derfor skal jeg bruge en "ekstern" løsning :)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
AHhh det kan jeg læse nu når jeg ved det ... Hvad så med min første løsning + underlag (eller JA-US dåse) + ramme + 2 stykker ledning påmonteret han og hunstik. Det kan laves rimeligt pænt afhængig af forhold.. Jeg kan se at lysdæmperen er fuldt understøttet af logitech nu så jeg må hellere få bestilt een selv :-) BS
|
|
![]() |
|
![]() |
Åh du må komme med nogle links :)
Alt hvis jeg forstå dig ret, kan man lave en ekstern boks selv? (lige meget om den er pæn, skal gemmes væk inde i min hifi skænk.
Og i den ekstern boks monter man så den LK Touch IR 350 eller hvordan ?
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Er han og hunstik nødvendigt?
Som jeg ser det skal jeg vel have et hanstik som er tilsluttet kontakt i væggen, ledningen fra hanstikket føres over i det underlag og touch enheden, og derfra op til lampen ikke sandt ?
Min bror er elektrikker, så jeg skal bare finde dele de billigste steder, så burde han kunne fikse en løsning til mig, men hvis det kan gøres på denne måde, så tror jeg bare at jeg gør det :)
Nå det var da så spild af penge idag på en RF lysdæmper øv øv
|
|
![]() |
|
![]() |
Du har ret i din betragtning ang. han/hunstik - Lad du bare brorman lave det for dig han kan måske skaffe dig stumperne billigt :-)
BS
|
|
![]() |
|
caveguard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Hej
Ikke for at hi-jacke tråden, men er det også mulige at lave on/off via denne enhed.
Hvis man f.eks. vil tænde subwooferen når reciveren tændes?
Altså via ir.
Venlig Hilsen
Benjamin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |