|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
avzdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 22:09 |
Jeg har købt mig en Harmony One fjernbetjening og har fået erstattet rodet af fjernbetjeninger så jeg nu kun har to; Harmony One og en RF fjernbetjening til Media Center. Jeg vil selvfølgelig gerne have den sidste fjernbetjening fjernet, men det kræver jo at mit Media Center (Vista) har en IR modtager. Hvilken en skal jeg købe, og er der noget jeg skal være opmærksom på?
|
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Der skulle gerne være en fjernbetjening med til din fjernbetjening? Er det ikke en microsoft fjernbetjening? Ellers er du måske nødt til at købe denne for at få recieveren: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2349 Og så er det ellers bare at få den tilføjet harmonyen. Jeg har selv gjort det, og kan fortælle den virker perfekt til MCE |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
En modtager mener jeg selvfølgelig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |