|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nanaki ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2010 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 26-Maj-2010 kl. 16:44 |
Hej.
Jeg har lige bestilt en Harmony one fjernbetjening som skal styre min htpc og mit tv.. Mit problem er så at der ikke er IR-modtager i min htpc. Har søgt meget men uden held.. kan simpelthen ikke finde nogle steder man kan købe sådan en? Den må meget gerne være intern hvis det er muligt da jeg har et hul i mit htpc kabinet til det :) nogle der kan hjælpe med hvor sådan en kan findes som ikke koster kassen? kører win7 hvis det har noget at sige
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() |
Med lidt held kan det være billigst fra Kina/Hong Kong på e-bay, da de ofte er incl. forsendelse:
Kan være ligeså billigt at købe med remote også:
Men hvis den overstiger toldgrænse på 80,- Kr incl forsendelse og bliver udtaget til fortoldning af Postdanmark, kommer der opkrævningsgebyr på som overstiger dimsen's pris
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker.. Det er ikke muligt at få til en fornuftig pris i danmark? vil helst ikke have for lang leveringstid.. derudover foretrækker jeg som sagt at den er intern
|
|
![]() |
|
![]() |
så lige at der vidst nok er ir-receiver i min Cinergy HTC USB XS HD. Nogle der kan bekræfte det? Og vil den virke til min Harmony one?
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2412 |
![]() |
Der var infrarød fjernbetjening med i kassen til min Cinergy HTC USB XS HD og den virker ihvertfald med den tv software der fulgte med, så ja, der er en ir-receiver i usb dimsen. Din harmony one kan garanteret lære signalerne fra cinergy's remote hvis ikke allerede de ligger i logitechs bibliotek, så ja, din harmony bør virke med den. Spørgsmålet er så om der findes en driver til ir-modtageren i Cinergy'en så du kan bruge den til at styre andre programmer end lige Cinergy's? |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=imon&sp=all&pid=598660
imon er nok også understøttet af harmony da den er ret populær som indbygget reciever. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |