|
IR remote NUC Windows 7 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Killdish ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2015 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen som har et godt bud på en windows fjernbetjening med usb IR?
![]() |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Køb sådan en :) kan bruges med alle fjernbetjeninger
https://flirc.tv/ |
|
![]() |
|
Killdish ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2015 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 18 |
Ja den har jeg kigget på. Dog syntes jeg den er for dyr. Der må være noget som er billigere.
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
120,-? Ja, det er godt nok dyrt da... M.v.h. |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Du skal have Intel's NUC tilføjet som device til din harmony konto, og den findes, jeg har selv lige prøvet at tilføje den som device til min harmony touch/smart control og den bliver identificeret som en Intel media afspiller. Hvis du ikke har din NUC tilføjet som en device i Harmony softwaren så ved din smart control jo ikke hvad den skal kommunikerer med
Redigeret af jespermart - 30-Marts-2015 kl. 17:10 |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Og dernæst så skal du have oprettet an aktivitet på din harmony software som f. eks. kunne være se XBMC eller se TV o.s.v. hvor du fortæller din harmony remote hvilke apparater der skæl være tændt, hvilke HDMI indgange der skal være aktive o.s.v.
Logitech Harmony har et stort bruger forum der bør kunne hjælpe dig videre du kan måske også finde en Wiki over hvordan du sætter det hele op. Redigeret af jespermart - 30-Marts-2015 kl. 17:21 |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Henrik B -> Hvor har du set den til 120,-
jespermart -> Problemet er jo at min NUC ikke kan køre med det indbyggede IR. Kan ikke få det til at virke desværre. Har prøvet alt hvad der er at prøve med drivere/bioa. Så nu har jeg givet op.
|
|
![]() |
|
Nu spørger jeg helt banalt, jeg kan ikke ud fra dine svar se om du overhovedet har tilføjet alle dine enheder til Harmony softwaren, jeg kan heller ikke se om du har prøvet at tilføje en aktivitet til din Harmony software
|
|
Jesper
|
![]() |
|
Nu spørger jeg helt banalt, jeg kan ikke ud fra dine svar se om du overhovedet har tilføjet alle dine enheder til Harmony softwaren, jeg kan heller ikke se om du har prøvet at tilføje en aktivitet til din Harmony software Begge dele er en forudsætning for at få en Harmony remote til at fungere
|
|
Jesper
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
På hjemmesiden der henvises til! $22,95. M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt.
Jeg føler selv at jeg efterhånden har prøvet ALT. På et tidspunkt søgte jeg nogen som evt. kunne guide mig igennem Logitech softwaren. Der var desværre ikke nogen som kunne det. ![]() Det ville jo være fantastisk hvis jeg bare kunne bruge mit udstyr jeg har nu. Jeg har prøvet at tilføje NUC`en, Windows Mediaplayer, XBMC, osv. Mangler som sagt en som kan fortælle mig præcis hvad jeg skal gøre? Udstyret burde jo virke. Jeg er bare kommet til den triste konklusion at jeg ikke kan få det til at virke. ![]() |
|
![]() |
|
Hvis du har mod på at jeg overtager din pc via Time Viewer, så vil jeg gerne sætte din Harmony remote op.
Jeg skal på forhånd have kendskab til dit tv/projector, av reciever tv boks og hvad du ellers har af udstyr, som skal køre sammen med din remote. Send en pm hvis du er interesseret |
|
Jesper
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |