|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
||
det gør ikke noget, med mit held så har jeg den først mandag eller tirsdag og så kan jeg købe den i elmutanten
![]() |
|||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
ja, og så blev de 5 solgt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
||
ellers kommer jeg ud til dig og ser den
![]() |
|||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
det er da bare ok.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
||
Strax har heller ikke sendt min. På min ordrer står der at den ikke er på lager, men slår man den op på deres side, er der hele 5 på lager. (???)
Bolsje fabrik ![]() |
|||
![]() |
|||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Ja de er nogen gøglere. Har heller ikke fået min på trods af det snart er en måned siden den blev bestilt. Lige nu står den med status "Ikke på lager. Bestilles til lager efter ordre fra kunde. Forventet leveringstid 6-9 dage. " EDIT: Det hjælper åbenbart at kalde dem gøglere offentligt - har lige ået en mail om at filemn er afsendt Redigeret af Mikkel.C - 02-Oktober-2008 kl. 14:40 |
|||
![]() |
|||
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
![]() |
||
Var lige forbi den lokale lille IT/tele forretning i dag, og hov der stod skisme en Ironman på blu-ray, så den blev jeg jo så nød til at købe ;o)
|
|||
![]() |
|||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
||
Haha ja! De har også lige sendt min ![]() Dejligt, så er der jo lidt til weekenden. |
|||
![]() |
|||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||
Fik en email fra dem idag om at de har sent den :o) |
|||
![]() |
|||
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
hvordan kan man købe hos cdon.se prøvede engang da de havde 24 timer med svensk cover men dk tekster, men jeg kunne ikke få lov at bestille den medmindre modtageren havde et svensk postnummer. er det bar mig der ikke lige har gennemskuet det rigtigt eller hvad mvh djspeedy
|
|||
![]() |
|||
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
||
DVDSTrax sendte min igår
![]() |
|||
![]() |
|||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
||
Den fra dvdstrax, er den med norsk cover?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |