|
|
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Fluekneppere.. Kald det hvad i vil, det koster i hvertfald ekstra at blive nappet i tolden
![]() |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Ja 15 % |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
bblauritzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Gad vide hvad min underbo ville sige til sådan en buttkicker?
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
+ man skal have en omformer til strømmen. Den amerikanske version af forstærkeren kan kun klare 120 volt. Redigeret af Iron Man - 20-Juli-2008 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
panzerrocket ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Iron Man. Søreme et fint set-up! Må jeg spørge dig om noget? Jeg bruger samme forstærkere og B&W 803S + HTM4S. Jeg kører vel 75% musik og 25% film. Jeg er meget interesseret i dit kabel set-up til fronthøjttalerne. Bi-amper du NAD'erne til fronthøjttalerne? Og i så fald hvordan f.... gør du det? |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Det kan jeg da svare dig på Du bruger et phone y-splitter kabel af høj kvalitet og køre to sæt phone til effektblok og derfra to sæt højttaler kabler ud. Det er vist Taralabs Spectrum Helix højttaler kabel som han benøtter. Tyk fanden færdig lavet med enten banan stik eller gaffelsko. |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Svarer også lige selv, for det er nemlig ikke helt rigtigt. Jeg bruger TaraLabs RSC@Prime 500 et single wire kabel som er trukket dobbelt og beklædt med nylon strømpe. Kablet koster cirka 329 meteren for single wire. |
|
![]() |
|
kofoed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Hey Ironman, det ser bare så lækkert ud!
![]() - Må man spørge hvor langt dér mellem luft og gulv? ![]() |
|
Hilsen Nichlas (:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |