|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() Sendt: 05-Juni-2006 kl. 15:04 |
Jeg vil høre om det kun er mig som høre en højfrekvens tone fra mit
LCD fladskærms tv, eller om andre har oplevet en linende irriterende
lyd komme ud fra bag beklædningens køle riller.
Lyden fremkommer selv om TV lyden er skruet helt ned. Redigeret af Peter Pan - 05-Juni-2006 kl. 15:12 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
bailing ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
jeg havde samme problem med de 2 første tv jeg købte, de røg lige retur, det er bare ikke til at holde ud at høre på,jeg har nu et samsung 32tm, det siger intet,sådan skal det være til den pris, hvis du er smart så levere det skidt tilbage.held & lykke med det.hej
mvh. Michael |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Michael Fandt du nogen sinde ud af om det er lyspanelet der støjer, som man kan opleve det på et nårmalt lysstofrør ? |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
bailing ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
nej, ved bare at støjen kommer fra bagpanelet,på nogle modeller er det en blæser, det er især Sony der bruger blæser,man tror det er løgn, at de ikke kan gøre det bedre.hej igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |