Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 10:12 |
Kasper_J skrev:
Anima skrev:
Skriv dog en mail til krish av. Han
er meget nem at snakke med. Istedet for at spørge herinde er det da
100000000 gange nemmere at få svar fra forhandleren. |
Det har han jo gjort.
Ebolaebola skrev:
Efter at have snakket med Toshiba DK, UK og
Norge har jeg fået en bekræftelse på, at der er tale om en fejl og at jeg
skal have et nyt panel fra forhandleren (KrishAV). Desværre viser
sidstnævnte sig at være stædig, hvilket jeg er rigtig træt af. Han råder
mig bl.a. til at sælge panelet lokalt og få mine penge tilbage den vej. Ikke
lige det jeg håbede på at høre... jeg vil være meget træt af at skulle til at
skrue bissen på overfor dem, for jeg kan egentlig meget godt lide
dem. | |
Jeg har lige set, at min besked her egentlig er rigtig dårligt formuleret.
Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at Krish skrev det med at sælge
panelet lokalet FØR han fik at vide at jeg har havde kontaktet Toshiba UK
og dem i Norge. Da han fik det at vide og at der er tale om en regulær fejl
skrev John, at jeg skulle sende tvet retur og at de ville ordne det. Jeg
undskylder for den dårlige formulering.
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 11:05 |
Nå ok, betaler de forsendelsen eller gør du selv det?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 11:10 |
Kasper_J skrev:
Nå ok, betaler de forsendelsen eller gør du selv det?
|
Det har de ikke svaret på endnu, men efter at have kigget på pfugls link og
på European Consumer Centres UK hjemmeside tror jeg nok jeg kan sige, at
det gør Krish. Jeg har ihvertfald skrevet til dem, at jeg har været inde og
kigge ovennævnte steder, at det lader til, at det er dem der skal hæfte og at
jeg derfor sender tvet retur så hurtigt som muligt. Nu må jeg så lige se,
hvad de siger til det...
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 16:51 |
Ebolaebola skrev:
Kasper_J skrev:
Nå ok, betaler
de forsendelsen eller gør du selv det?
|
Det har de ikke svaret på endnu, men efter at have kigget på pfugls link
og
på European Consumer Centres UK hjemmeside tror jeg nok jeg kan sige,
at
det gør Krish. Jeg har ihvertfald skrevet til dem, at jeg har været inde og
kigge ovennævnte steder, at det lader til, at det er dem der skal hæfte og
at
jeg derfor sender tvet retur så hurtigt som muligt. Nu må jeg så lige se,
hvad de siger til det... |
Nå, de siger selvfølgelig jeg skal betale. Hvis det virkelig er tilfældet har
godt nok ikke tænkt mig at sende det retur. Jeg tror ikke det er rigtigt. På
den måde ville forbrugerne vel aldrig returnere noget som helst...
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24783
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 17:19 |
Nå, de siger selvfølgelig jeg skal betale. Hvis det virkelig er tilfældet har godt nok ikke tænkt mig at sende det retur. Jeg tror ikke det er rigtigt. På den måde ville forbrugerne vel aldrig returnere noget som helst... |
har du fået svar fra dem, om at du skal betale portoen, for at sende skærmen til rep/ombytning?
|
Mvh Flemming Larsen
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 17:49 |
flemming larsen skrev:
Nå, de siger selvfølgelig jeg skal
betale. Hvis det virkelig er tilfældet har godt nok ikke tænkt mig at sende
det retur. Jeg tror ikke det er rigtigt. På den måde ville forbrugerne vel aldrig
returnere noget som helst... |
har du fået svar fra dem, om at du skal betale portoen, for at sende
skærmen til rep/ombytning? |
Ja, for en lille time siden. De siger jeg selv skal betale...
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24783
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 17:54 |
Ebolaebola skrev:
flemming larsen skrev:
Nå, de siger selvfølgelig jeg skal betale. Hvis det virkelig er tilfældet har godt nok ikke tænkt mig at sende det retur. Jeg tror ikke det er rigtigt. På den måde ville forbrugerne vel aldrig returnere noget som helst... |
har du fået svar fra dem, om at du skal betale portoen, for at sende skærmen til rep/ombytning?
|
Ja, for en lille time siden. De siger jeg selv skal betale... |
og den skal til rep/ombytning? det må du godt lige følge lidt op på, for så skal jeg da ikke have en bd50 derfra, hvis man selv skal betale.
|
Mvh Flemming Larsen
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 20:03 |
Du har mulighed for at sende en klage igennem forbrugereuropa, som så vil sørge for at sende din klage videre til klagenævnet i det pågældende land. Men det kan selfølgelig have lange udsigter inden en sådan sag bliver afgjort, og hvis det blot drejer sig om en minor ting, er det måske ikke besværet værd. Jeg ved heller ikke om butikken er forpligtet til at følge nævnets afgørelse - det er de jo ikke i Danmark, og så er det hele jo ikke meget værd. Så er man henvist til civil søgsmål, og det kan jo nok ikke svare sig.![](smileys/smiley19.gif)
/Peter
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
|
Sendt: 20-April-2008 kl. 10:26 |
Men det er da en interessant problemstilling, når nu Krish AV ellers bliver omtalt så rosende herinde. Spørgsmålet er jo, om det er en enlig svale, eller om der også går Getmore* i den, hvis de mange Pioneer xx8-købere får problemer efter et år.
* God support indtil pengene er betalt og varen er leveret.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 20-April-2008 kl. 11:26 |
Det er bare lidt latterligt, at jeg har fåe tilsendt en vare, der er behæftet
med en fejl, der anerkendes af Toshiba og at jeg så selv skal betale over
2000,- for at få varen ombyttet. Det holder bare ikke.
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
justme,
--
Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 256
|
Sendt: 20-April-2008 kl. 11:39 |
Proklamerer Krishav ikke altid at han nok skal betale for fragten det første år?... (har ik læst tråden)
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
|
Sendt: 20-April-2008 kl. 11:59 |
justme, skrev:
Proklamerer Krishav ikke altid at han nok skal betale for
fragten det første år?... (har ik læst tråden) |
Ikke overfor mig ihvertfald...
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |