recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ISDN ->> vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketISDN ->> vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mmoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Emne: ISDN ->> vista
    Sendt: 24-Februar-2008 kl. 21:53

jeg prøver lige her ..

jeg har problemer med at installerer et Lasat II modem på en ISDN linie..

jeg har købt en ny pcer med Vista til min mor og kan godt install. driveren på pceren og starte konfig. programmet til lasatt II  modemet men jeg kan ikke få hul igennem til nettet.. nu er jeg i tvivl om vista kan kører med dette gamle modem ??

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 07:19

En slåskamp med at få en sådan opsætning til at virke, synes jeg  ikke er værd at tage.....

Det er  et eksempel på, at man ikke kan forvente der bliver udviklet drivere til noget der stortset ikke bruges mere...
(Altså det er nødvendigt at gå tilbage i historien med OS, hvor det var supporteret)

Der er vel heller ikke noget økonomisk argument for at bruge ISDN i dag, så der må kunne findes en løsning med en bredbåndsforbindelse...

Redigeret af avh - 25-Februar-2008 kl. 08:08
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu