|
ISF kalibrering i århus og omegn? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2012 kl. 09:27 |
Hejsa
Jeg har et Pioneer LX5090 der har lidt år på bagen (3) og jeg kunne godt tænke mig at få det kalibreret så billedet bliver helt tip top igen. Jeg synes den sorte har tendens til ikke at være så sort som i starten, det kan også være det er indbildning. Samlet set står det stadigt rigtigt fint. Men, hvem kan i århus og omegn (galten)? Koster det stadig 2-3000kr? Jeg ville foretrække en helt korrekt ISF kalibrering men måske en Calman også ville være ok? Jeg kender intet til Calman og aner ikke om det er noget panelet skal understøtte eller ej. Men er der nogle der ved hvem der kan udføre kalibreringer i ovenfor nævnte område, så sig gerne til. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisen er vist stadig omkring 3000 kr.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send Otto en PM, jeg er sikker på han kan hjælpe dig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |