recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ISO afspilning A-110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketISO afspilning A-110

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CJ1409 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Emne: ISO afspilning A-110
    Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 14:51

Hej

Jeg har købt mig en A-110 primært til afspilning af mkv og ISO filer. MKV fungerer super, men jeg kan ikke rigtigt få den til at afspille en ISO fil. Jeg harsøgt lidt på nettet men er ikke blevet alverden klogere. Jeg haren Readynas som bruges som server og når jeg browser til den mappe hvor ISO filen er skriver A-110 blot at der ikke er en fil i folderen.

Jeg vil meget gerne "mounte" filen a la deamon tools så jeg får dvd menu etc. Nogen hjælp?

Mvh C

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 15:01
Har du film-navn.iso filer liggende i en filmappe på et SMB ellert NFS share?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
CJ1409 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Sweden
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 15:24

Hehe - SMB, NFS... Jeg er ikke helt inde i hvad det betyder, MEN softwaren i NAS´viser mig at jeg benytter ReadyDLNa til afspilning på DLNA/UPnP players...

Hjælper det dig, til at hjælpe mig?

Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 15:31

Vi bruger vores A-110 stortset hver dag til afspilning af .iso og har ikke oplevet problemer endnu.

Vi afspiller dog ikke fra en home-NAS men fra en rigtig server (HP Proliant ML-150 G5)

Jeg tror problemet ligger i nogle rettigheder. Der er jo både mappe og fil rettigheder.

/mvh

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af CJ1409 CJ1409 skrev:

Hehe - SMB, NFS... Jeg er ikke helt inde i hvad det betyder, MEN softwaren i NAS´viser mig at jeg benytter ReadyDLNa til afspilning på DLNA/UPnP players...

Hjælper det dig, til at hjælpe mig?

Ja det var nyttig info.

Jeg tror ikke at ISO filer er understøttet over UPnP (problemet er at ISO er mange filer, og det harmorer dårligt med streaming servere). Men du kan bruge din NAS som SMB eller NFS share på A-110. Et SMB share svarer til et netværksdrev på en Windows computer.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 16:34
ja det skal være  delt med en SMB eller NFS  du ernød til af dele en mape på din nas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu