|
ISO - MKV - M2TS ??? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg rendte ind i et problem med begge programmer, de gamle har lige købt "lonesome dove saga'en" igennem CDON.com (Blu-ray), og sku kopiere den ene skive ind, de nye versioner af DVDFab kunne slet ikke, de crashede... og MakeMKV påstår at krypteringen på skiven AACS versionen er nyere end det programmet understøtter, men... ifølge programmet benytter skiven v27, mens programmet sku understøtte op til v30? og alligevel kan den ikke klare opgaven!
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Candyman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2012 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 24 |
Hej Muffeh
AnyDVD HD fra Slysoft er din ven - jeg har endnu ikke set en BD jeg ikke kunne lave en ISO af. Jeg har børn og jeg gider ikke de ødelægger mine Blu-Ray disk's, så jeg har smidt dem alle på en harddisk og afspiller dem fra en popcornhour med YAMJ. Hvis du roder med ISO'er må du gerne kontakte mig jeg savner lidt et dansk ISO forum hvor man kan dele erfaringer m.m.
|
|
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Jeg vil også anbefale MKV, det er en container og du kan i teorien have alt muligt junk i sådan som dine afspiller ikke kan spille. At de siger "MKV" betyder ikke så meget (de færreste ville kunne klare en MKV med Real Video og FLAC lyd) - men det er hurtigt (så hurtigt som det nu kan være) at kopiere DVD/Bluray til en MKV, det taber ikke kvalitet, kan inkludere undertekster, og så mange lydspor som man vil, og kan afspilles af mange mediespiller.
Mkv er meget handy. |
|
![]() |
|
Candyman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2012 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 24 |
Hvis du starter med at lave en 1:1 Blu-ray ISO fil (med et program der fjerner beskyttelsen f.eks AnyDVD HD) opnår du flere fordele.
1. Det tager typisk kun 15-20 min hvis du har et nyt Blu-Ray drev hvorimod at det kan tage timer hvis du vil ommuxe filmen til et andet format. Harddiske er jo blevet billige igen så plads forbruget betyder ikke så meget ![]() 2. En 1:1 ISO kan efterfølgende konverteres til hvilket format du måtte ønske, uanset hvad fremtiden måtte byde på. Jeg kender nogen der for at spare plads skar alt "overflødigt" væk bla. DTS master audio trackene og kun beholdte AC3 lydsporet. Det er så surt når man senere køber en ordentlig AVreceiver.
|
|
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |