|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 06-Juli-2006 kl. 08:50 |
Ved ikke om dette er det bedste sted at skrive det men jeg prøver..
Jeg skal snart ud og købe et samsung M71 32 tommer og det er så fint nok se billede her http://xbox.guf4you.dk/IMG_0150.jpg Som i kan se vil jeg lave en hylde oven over tvet hvor min xbox 360 kan stå men hvordan pokker kan jeg lave så lyden fra xboxen bliver så lav så mulig og den skal stadig ku komme af med varmen?? Det er mest blæserene der larmer af lort og det er ikk så smart i sådan et lille rum.. Redigeret af GuffeDK - 06-Juli-2006 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Der er kun en måde og det er at modde den, hvormed din garanti ryger! Flere har forsøgt at skifte de fans der sidder i ud. Andre har prøvet med vandkøling istedet for. du kan læse om det her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=132 Men jeg vil ikke anbefale dig at gøre det, medmindre du er lidt ferm til den slags. Du kan også være heldig a bytte din XBOX (hvis du lige har købt den), idet nogle siger de har et acceptabelt lydniveau, andre ikke (kan dog ligeså meget bero på at folk har forskellige "smertelydterskler" Thomas |
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Kender godt den side der og har læst om de 2 muligheder..
Har lige fået min xbox tilbage fra værksted og gidder ikk til at sende den ind igen. Og det er rigtigt at der er nogen der ikke larmer så meget den jeg havede før larmede lidt mindre end denne her.. |
|
![]() |
|
![]() |
Men man må vel ku sætte et eller andet bag på boxen en slags tunnel der tager det værste af lyden eller noget vis du forstår?
|
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Jo man kunne sætte et stk. tape over dens vifte, eller sætte den i en kasse/komode, hvor støjen minimeres... Men hvis du er kendt på xbox-scene så ved du sikker også at xbox360 har problemer hvis den bliver for varm. Derfor vil det være dumt at ødelægge din xbox, vha. et rør eller hvad du end forestiller dig vil kunne dæmpe boxen det eneste der vil hjælpe ordentligt er at udskifte de larmende vifter, og det kræver du åbner den og er lidt ferm til den slags. Ellers må du altså leve med den støj (som jeg også har, og det driver mig også til vanvid, i hvertfald så meget så jeg slet ikke gider at bruge den som en Media extender) Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Kender godt til de varme problemer.. Jeg har dog aldrig selv oplevet dem.. Og jeg har haft en xbox siden den udkom
|
|
![]() |
|
![]() |
Generelt er der heller ikke nogle... men jeg tror ikke du skal begynde at fifle for meget med din xbox (og slet ikke med ventilationen), hvis du ikke vil sende den på værksted (for egen regning ;-). bare sådan et venskabeligt råd! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |