recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - It spørgsmål til dem der bruger yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIt spørgsmål til dem der bruger yousee

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Emne: It spørgsmål til dem der bruger yousee
    Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 23:19

Jeg ser at tdc skriver:

Når du ikke ser tv, kan du surfe på hele båndbredden op til 10 Mbit/s. Når du ser tv, falder bredbåndshastigheden. Hvert tv der er i brug, fylder op til 3,8 Mbit/s., ser du en HD kanal falder hastigheden med op til 8 Mbit/s.

Jeg ville gerne høre om der er nogen som har personlig erfaring med hvor god kvaliteten er ?

Kommer man ud for "buffering - please wait" syndromet hvis man bruger internettet samtidig med tv?

Hvis man vil have 10mbit, er det så bedst at bestille 20mbit, fordi tv'et spiser det meste?

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 23:28
TDC TV og YouSee er to forskellige ting.

Din tråd omtaler YouSee, og dit indlæg citerer noget fra TDC TV, så måske du skulle erstatter YouSee med TDC TV i din overskrift.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 23:34
Ja din tråd omhandler TRIO fra TDC. Havde selv kig på muligheden da TDC gav mig et "godt tilbud" med 20 kr mere i md oven i bredbånd. Men da jeg undersøgte tilbuddet, viste det sig at blive omkring 170 kr ekstra pr md.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 00:10
Oprindeligt skrevet af Kermode Kermode skrev:

Jeg ser at tdc skriver:

Når du ikke ser tv, kan du surfe på hele båndbredden op til 10 Mbit/s. Når du ser tv, falder bredbåndshastigheden. Hvert tv der er i brug, fylder op til 3,8 Mbit/s., ser du en HD kanal falder hastigheden med op til 8 Mbit/s.

Jeg ville gerne høre om der er nogen som har personlig erfaring med hvor god kvaliteten er ?

Kommer man ud for "buffering - please wait" syndromet hvis man bruger internettet samtidig med tv?

Hvis man vil have 10mbit, er det så bedst at bestille 20mbit, fordi tv'et spiser det meste?

Du har desværre valgt forkert forum. Dette forum handler hverken om TDC eller YouSee!

Du skulle have valgt det forum der hedder IP TV. Der vil du kunne finde tråde der behandler TDC TV.

I øvrigt er det slet ikke sikkert at TDC kan levere de hastigheder, du forestiller dig. Har du prøvet at indtaste dit telefonnummer i et felt på denne side?

Hvis du kan få TDC TV, vil jeg anbefale dig at snakke med en TDC-butik eller kundeservice og spørge grundigt ind til hvilke hastigheder de kan tilbyde dig og garantere dig.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

TDC TV og YouSee er to forskellige ting.

Din tråd omtaler YouSee, og dit indlæg citerer noget fra TDC TV, så måske du skulle erstatter YouSee med TDC TV i din overskrift.

Nej, fordi jeg spørger om YouSee. Telia skriver det samme (og YouSee ejes af TDC) - hvor skulle jeg vide fra det "er noget andet" i sær når de alle sælger tv+bredbånd.

Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja din tråd omhandler TRIO fra TDC.

Nej den omhandler yousee, jeg er ligeglad med trio
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Du har desværre valgt forkert forum. Dette forum handler hverken om TDC eller YouSee!

Du skulle have valgt det forum der hedder IP TV. Der vil du kunne finde tråde der behandler TDC TV.

Ok, undskyld omhandler "IP TV" forummet også YouSee?

Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:08
Nå, jeg prøver forumet Kabel-TV - så må vi se om det er bedre.
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:22
Det kan godt være du spørger til Yousee, men det er ikke et relevant spørgsmål...

Grunden til, at TDC og Telia skriver som de gør er, at de leverer tv via dit bredbånd og derfor påvirker dit internetforbrug dit tv-signal - Yousee leverer tv via kabel og dit internetforbrug påvirker ikke dit tv-signal.
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Kermode Kermode skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Ok, undskyld omhandler "IP TV" forummet også YouSee?

Nej, Yousee leverer ikke IP tv...!!
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 23:34
IP tv leveres af TDC, kabel-tv (DVB-C) leveres af yousee, som er et datterselskab af TDC.
mvh Christian
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

IP tv leveres af TDC, kabel-tv (DVB-C) leveres af yousee, som er et datterselskab af TDC.

Det virkede ellers bare ret ens for slut brugeren (IPTV/DVB-C) det ser ud til at kræve samme hardware mpeg decodere etc etc.

Men tak for det.

Redigeret af Kermode - 28-Oktober-2009 kl. 18:28
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu