|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Ha ha, jo det syntes at skinne igennem ![]() Men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, som havde problemer med at få den til at køre på NAS, om i nogensinde fik det at virke ? Grunden til jeg spørger, er fordi jeg selv overvejer at skaffe en NAS disk. Da jeg syntes det er surt, at skulle ind og tænde for PC´n hver gang jeg skal høre musik. 2. Hvis det stadig ikke virker, kan i så få det til at køre med duet controlleren ? 3. Er det gennerelt svært at få Sqeezeboxen til at køre på NAS ? |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Dum di daj.... Hvad med at starte en ny tråd hvor du stiller dit spørgsmål istedet for at hi-jacke en gammel tråd? |
||
![]() |
||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Kom du forkert ud af sengen i dag ? Eller er du bare generelt mavesur ? Syntes det var meget relevant, at spørge om de ting i denne tråd. Da det jo er her jeg læste, at der var nogle der havde problemer. Men ok skal da gerne oprette endnu en tråd, med henvisning til denne hvis det kan gøre dig glad igen ![]() |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Ja, sorry, jeg var måske lidt hurtig. Men som skrevet tidligere i tråden af en anden bruger: "Jeg kan overhovedet ikke forstå at der skulle være nogen forskel mellem SC på på en NAS og på en PC. Anyway, jeg skal nok bruge lidt mere sukker i kaffen. Jeg prøvede dog at være lidt munter ved at sætte en bunke smileys ind. mvh Mogens |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Men sådan går det jo desværre når ting skrives, det kan være svært at tolke sinds stemningen.
Ha en god dag ![]() |
||
![]() |
||
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Jeg kører nu via den squeezecenter package som kan downloades via Synology til min DS207+, http://www.synology.com/enu/support/download.php?m=DS207%2B, og alt kører fint også med iPeng |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |