|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
MaxM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
I kan streame ALT der kommer ud af jeres computer højtalere med AIRFOIL til alle WIFI enheder : http://rogueamoeba.com/ |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
||
Men hvordan vil du så vælge musikken uden at tænde TV'et ? Her kunne det være fedt hvis man kunne bruge en Touch til at vælge musikken. Kunne også være fedt hvis en touch kunne styre TV'et, men ved ikke om den har indbygget IR |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
Hvad sidder der egentlig af DAC i en Airport Express og hvad har den af udgange? /tipsen |
|||
![]() |
|||
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||
Jeg vil lige slå fast at hvis man sammenligner diverse NAS-mediecenter/squeezebox mm. punkt for punkt med iTunes/Airport-løsningen vil den falde igennem på en række punkter. Men for mig har den som sagt været den ideelle løsning - ungerne /konen kan finde ud af at det. Jeg sparer en boks/nogle penge.
Og det er klart at det er en dyr løsning på fjernbetjeningsprobelmatikken hvis man skal hen og købe en iPod/iPhone med det ene formål. Til gengæld får man nogle andre smarte funktioner med iPhonen - er lige kommet tilbage fra en løbetur hvor jeg opdagede at noget musik jeg gerne ville høre ikke lå min tlf. . Men med Simplify-appen kunne jeg koble mig op på min arbejdscomputer og streame musikken derfra - da jeg startede via Wi-fi og mens jeg løb via 3G/Edge og telefonen gik over på Wifi igen da jeg kom hjem- og det vel at mærke uden et eneste udfald - det er sådan noget der gør at man er glad for sin iPhone :-) |
|||
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|||
![]() |
|||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||
Det er meget muligt, men det er ikke det tråden drejer sig om. Redigeret af ridderdk - 12-November-2008 kl. 17:13 |
|||
![]() |
|||
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||
Som du kan se er jeg Apple-entusiast og bruger altså mac - og dermed er det muligt vha Flip4Mac og nogle streamings-filer fra denne side ved ikke om det kan lade sig gøre på en PC - det er da et forsøg værd.... |
|||
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Nogen der ved om Airport Express kan køre trådløst, altså jeg ved den har indbygget WLAN mellem pc og airport express, men skal den kobles til routeren med patchkabel, eller kan den også fange den trådløst?
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Den kan godt være trådløs - forudsat at routeren er trådløs
![]() |
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
kan man streame direkte fra ens iPhone/Touch til Airport Express uden at skulle ind over en installeret iTunes på enten PC/Mac??
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |