|
iTunes gift card 250kr - SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2013 kl. 17:02 |
Hej
Jeg har et iTunes gift card på 250kr i overskud. Den går for 200kr, så du sparer 50kr. Jeg sender koden over mail så snart pengene er overført. Der betales gennem bankoverførsel eller MobilePay. Mvh Anders
Redigeret af Nagash - 07-September-2013 kl. 17:31 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
180 her & nu
Jesper
|
|
![]() |
|
Prisen er 200kr
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Ok
Helt i orden. Så springer jeg over. Jesper
Redigeret af Packer - 07-September-2013 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
Betyder det OK, det går du med til, eller OK, så er jeg ikke interesseret?
|
|
![]() |
|
Hej
Mit svar var lidt kryptisk. Har rettet det. Er ikke interesseret. Men 180 her & nu ved MobilePay er ellers et godt tilbud. God dag Jesper
|
|
![]() |
|
Jeg er ikke interesseret i at sælge under 200kr. Jeg står ikke og mangler pengene, og kortet fylder ikke meget i husholdningen, så jeg venter.
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |