|
iTunes kan ikke logge på Airplay?! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2012 kl. 16:35 |
Har købt en gammel MAc mini som sidder på min Router fra Telenor med kabel, den kan ikke logge på min Airport Express med iTunes? Ikonet i iTunes bliver blåt et halvt sekund og så hopper den fra og står bare og søger, ikonet for AppleTV er der også men samme problem! Kan sagtens konfigurer Airport Express, Airplay virker BARE ikke - kører med OS X Lion.
Har prøvet med min bærbar Windows PC og det spiller fint, kan logge på Airport Express & AppleTV. Min system er sådan: Router/Telenor>D-link Switch>AirportExpress Kan heller ikke vække min Mac når den er på vågeblus - det eneste som virker er når jeg forbinder den til D-link Switchen, både Airplay & vække fra vågeblus. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |