recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTunes kan ikke logge på Airplay?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iTunes kan ikke logge på Airplay?!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iTunes kan ikke logge på Airplay?!
    Sendt: 08-April-2012 kl. 16:35
Har købt en gammel MAc mini som sidder på min Router fra Telenor med kabel, den kan ikke logge på min Airport Express med iTunes? Ikonet i iTunes bliver blåt et halvt sekund og så hopper den fra og står bare og søger, ikonet for AppleTV er der også men samme problem! Kan sagtens konfigurer Airport Express, Airplay virker BARE ikke - kører med OS X Lion.

Har prøvet med min bærbar Windows PC og det spiller fint, kan logge på Airport Express & AppleTV.

Min system er sådan:

Router/Telenor>D-link Switch>AirportExpress

Kan heller ikke vække min Mac når den er på vågeblus - det eneste som virker er når jeg forbinder den til D-link Switchen, både Airplay & vække fra vågeblus.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu