|
iTunes køb problem |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2019 kl. 19:42 |
jeg hat forsøgt at købe en film via ATV 4K. Det har jeg gjort 7-8 gange før uden problemer.
Når jeg trykker køb får jeg nu besked på at jeg skal bekræfte købet ved at logge ind på iTunes. Det kan jeg gøre via flere forskellige enheder. Den besked har jeg aldrig fået før. Jeg aner ikke hvor jeg skal finde iTunes. Iflg. nettet skulle den være på min iPad, men jeg kan ikke finde den. Ej heller kan jeg finde den i App store. Jeg var allerede logget ind på iTunes på ATV 4, men valgte at logge ud og ind igen, ude det gjorde nogen forskel. Jeg fandt denne side https://www.apple.com/dk/itunes/download/ men når jeg trykker på Åbn iTunes store, får jeg at vide at Safari ikke kan åbne linket, da siden er ugyldig. Hvad er der galt? Jeg har ikke ændret på nogen indstillinger på iPad eller ATV i lang tid. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
ITunes musik gemmer sig under ikonet med noden.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan jo altid søge på "itunes" - præcis ligesom på en mobil - så kommer app'en frem
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved iTunes musik (som jeg aldrig har haft åben før) finder jeg ingen mulighed for at logge ind.
Søger jeg efter iTunes ser det sådan ud: https://i.imgur.com/y9q7VXT.jpg Men af en eller anden årsag virker det nu. Det eneste jeg har gjort er have været i indstillinger på iPad. Ved iTunes og App Store valgte jeg mit Apple id. Den havde åbenbart "glemt" kontrol cifre. Efter de blev tilføjet, virker det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |