|
Itunes købe film, låst? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
I den mail du har fået fra Apple er der et link nederst "anmelde et problem" - det bruger du, og ser hvad der sker.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Ok, jeg venter på den mail - har Apple dansk support? Jeg synes ikke, at jeg kan finde en speciel email adresse til iTunes.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
|
Den film jeg købte i går har jeg allerede fået mail om. Og apple support er dansk. ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
|
Sig mig engang. Når nu der er DRM på de film i køber på Itunes, kan de så kun spilles på en mac eller PC med Itunes, eller hvordan afspiller man dem. AppleTV?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Der findes flere nørdede konverteringprogrammer på nettet og flere reklamerer med at de kan klare m4v filer, men det er nok tvivlsomt om de virker?
Mit eget Wondershare Video Converter Ultimate kan ihvertfald ikke bruges.
|
||
![]() |
||
|
Jeg afspiller på Apple tv. Men filmene kan spilles på alle Apple enheder. Og på pc med Windows 7 eller 8.
Normalt lejer jeg kun, og ser filmen på Apple tv. Men lige den her vil jeg ikke vente 3 uger på at leje, derfor købte jeg den i går. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Der er forskel på almindelige .m4v filer, man selv laver, og så filer med kopibeskyttelse i. (HDCP) |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Så blev jeg lidt mere oplyst og overrasket - selvom jeg ikke ved noget om HDCP. Men tak alligevel. ![]() Men vi skal vist have nogle med lidt mere erfaring i konverteringsprogrammer til f.eks. iTunes?
Jeg skal ihvertfald ikke spendere penge på noget, som ikke kan klare den opgave! Redigeret af tonice25 - 03-Juni-2015 kl. 16:25 |
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
|
OK, tak. Kan godt forstå du er irriteret over at det skal være låst ned på den måde når nu man har betalt. Det har nærmest karakter af uendelig leje. Uden at vide konkret hvordan man gør kan jeg ikke forestille mig andet end at krypteringen kan brydes. Det kan man i hvert fald med et BD drev og passende software, så det kan være du skulle overveje om ikke fysiske skiver kunne være vejen frem hvis du vil rippe film. |
||
![]() |
||
|
Jeg tror, at du har svaret den forkerte - det er mig, som har problemet ![]() Kopiering af skiver, det har jeg styr på. Men lige netop den film jeg har købt, den findes kun med danske undertekster som fil hos iTunes. Google har den også - men jeg ved ikke noget om deres format?
|
||
![]() |
||
|
Nå, for pokker. Det lagde jeg ikke lige mærke til :-)
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Filmselskaberne kræver DRM, så det er alle steder. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |