recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Itunes match
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Itunes match

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Itunes match
    Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 22:35
Hejsa

Jeg overvejer om jeg skal gå i gang med den helt store omgang ninjatricks ift itunes match ved at bruge et amerikansk kreditkort etc.

Men der er noget jeg er i tvivl om ift oprettelsen og den daglige brug af den amerikanske ituneskonto.

Mit spørgsmål er som følger:


Hvis jeg opretter en amerikansk konto og bruger itunes match den vej igennem, hvad betyder det så ift min eksisterende konto, icloud deling med kæreste etc. og alle de apps der er købt de sidste par år. 

Kan jeg godt bare være tilknyttet match via den nye konto, og i øvrigt have alle andre apple tjenester kørende via mit nuværende apple id?

vh
Kasper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu