recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTunes - samme musik numre i 2 formater ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiTunes - samme musik numre i 2 formater ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Direkte link til dette indlæg Emne: iTunes - samme musik numre i 2 formater ?
    Sendt: 20-Marts-2011 kl. 21:51
Hey iTunes Streaming wizards :)

Jeg har lige købt en ny iMac 27 Ultimate (ved godt Sandy Bridge er lige om hjørnet, men kunne ikke vente længere og skifter til Ivy bridge X68 iMac næste år til sommer alligevel) og skal nu til at føre min 1200 stk. CD samling over til Apple Lossless over på mine nyerhvervede 2 TB Time Capsule som så skal kunne afspille via Sonos over mit HIFI anlægs højttalere.

Problemet er, at jeg også har et 750 GB MP3 og AAC musik samling, som skal blandes  med mine 1.200 cd'er der jo kommer over i Apple Lossless. Det er som sådan ikke noget problem vd jeg.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg opretter en mindre lille separat folder til de sange som jeg KUN vil benytte til afaspilning i min iPhone 4 32 GB musikafspiller. Her fylder Apple Lossless for meget, så jeg agter at 5 stjener rate de numre, som jeg ønsker at afspille på min iPhone 4 32 GB - og vil have dem lagt i samme AAC 256 format. Dvs 5 stjerne ratede Apple Lossless numre skal - EFTER jeg har ført dem over i Lossless formatet - siden hen kunne laves i nye AAC 256 kopier, som så skal lille isoleret et sted, som kun min iPhone 4 kan se/benytte så min Sonos ikke bliver forvirret og begynder at afspille AAc 256 udgaven af de samme numre, der jo oprindeligt er ført over i Apple Lossless.

Håber I forstår min problemstilling - og er dette overhovedet et problem, eller håndteres det let af iTunes ?

På forhånd tak for hjælpen :)

Redigeret af dr.ralph - 20-Marts-2011 kl. 21:52
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu