|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() |
Ikke at jeg har testet det, men 5 sek på google antyder at iTunes kan køre på WHS: Se her |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Det er version 9 - Nu er vi på 10.4 - det betyder måske noget.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
spaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2010 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Som jeg skrev da jeg startede tråden. Er det så ikke en idé at få en Nslu2 som kører linux?
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
jeg startede med windows server 2008 mener jeg den hed...
Der kunne itunes ikke installeres på.. Jeg kender intet til windows server, så jeg skal ikke udtale mig om det, men med en alm windows 7 og så bare dele filer på netværket, samt automatisk backup, fungerer fint.. Hvad fordele har man med windows server?
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Jamen du skal vel stadig have noget der kan afspille musikken?
|
|
![]() |
|
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Går selv i samme tanker, selvom det er en samlet løsning jeg leder efter. Dvs film, TV optagelse, musik og afspilning via AppleTV2.
Er kommet frem til at Mac Mini må være vejen frem, tror i sidste ende ikke det bliver specielt meget dyrere, hvis man som jeg vil have en stille maskine stående tændt 24/7 |
|
![]() |
|
![]() |
Det forstår jeg ikke hvad du mener med? hvad tænker du din opsætning er? Altså kun have en MAC mini?
Redigeret af mbm1 - 06-Oktober-2011 kl. 12:14 |
|
![]() |
|
spaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2010 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Ok glem mit sidste svar, tror jeg er på dybt vand dér. Jeg er nok også mest til firecore hvis jeg kan køre det gennem den og så direkte til mit anlæg. Det ville være fantastisk.
|
|
TV: Samsung 55b7070
Ipad2, Iphone 3gs, apple tv2 Synology ds411j |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Jeg har en Nslu2 til Kr.200 hvis der er nogen der vil prøve (original firmware ,har aldrig fået taget mig sammen til at installere unslung, var meningen den skulle køre twonky ).
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
Spaus@
Setup 1. Du har en nas, en appletv2 og en styringsenhed (iPhone, iPod touch eller iPad) På din styringsenhed installere du plugplayer. Det der rent praktisk sker er at din iPhone eller andet streamer fra nas'en og du sender derefter signalet videre med AirPlay til appletv2 som du så har forbundet til dit stereo via hdmi eller optisk kabel. Formatterne skal være konvertible men jeg bruger mp3, waw, flac og Apple lossless. Videoformatter kan omdannes feks med fabdvd Setup 2 Nas til appletv2 (jailbroken med feks firecord) til stereo. Her skal du bruge enten den medie afspiller eller xmbc der følger med i firecore pakken. Ulempen ved setup 2 er at tvet skal være tændt Håber at du blev klogere. Redigeret af Stenholt - 06-Oktober-2011 kl. 17:48 |
|
![]() |
|
![]() |
eller setup 3. PC til anlæg. Styreenhed Iphone/touch
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak Stenholt, meget brugbart :)
Redigeret af spaus - 07-Oktober-2011 kl. 08:40 |
|
TV: Samsung 55b7070
Ipad2, Iphone 3gs, apple tv2 Synology ds411j |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |