recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTV - Trådløs Streaming PC-->TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiTV - Trådløs Streaming PC-->TV

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Ja, ja I vil jo narres, Apple er noget lort fra ende til anden og det må da være  mangel på information at mene noget andet. I vælger selv at være meget anderledes og det er sjovt at I Mac brugere altid føler Jer så forfulgte af resten af verden, inklusiv Forbrugerådet. Finder Apple ikke en anden pengemaskine end iPoden har vi heldigvis også snart set det sidste til Mac og deres dårlige produkter. Jeg har af gode grunde ikke det endelige regnskab fra Apple for 2006, men hvis du siger udfra de tal du nævner at Apple kunne undvære dem og overleve så kan man jo godt undre sig over de ikke følger dansk lovgivning og får repareret deres andre defekte maskiner.
Det eneste jeg vil give Apple er at der er kommet nogle gode ideer fra dem, problemet er bare at de ikke har evnerne til at føre dem ud i livet.
Er meget glad for min XP så intet blødende sår her og jeg er sikker på jeg bliver endnu gladere for min nye Vista når den engang kommer. Jeg er lige så sikker på Apple har opgivet kampen mod BG hvilket alle de underlige produkter  de har sendt på markedet også tyder på.
Nu er der jo mange forskellige test resultater her i verden  men hvis man vil have bedst lyd vælger man naturligvis ikke sådan noget modepræget legetøj.

Lars


Jamen hvis du stiller så lave krav at du er glad for XP, så har du sikkert ikke behov for en computer, der virker.

Til top
edinger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-November-2006
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2007 kl. 12:05

Kære Lars Larsen.

Du er åbenbart ikke klar over, at Apple nærmest er defacto standard i den grafiske verden og i mediebranchen. Så mon ikke de overlever også i årene fremover. Inovation har de jo altid være stærke til.

MVH Edinger

Samsung QE55QN93A + Waoo AirTies 7410X + Denon DRA-585RD + Fiio Taishan D03K + Panasonic DMP-BD60 + B&W DM602 + Audio Pro Avanti SW200
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu