|
Iversens Stuebio |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Forfatter | |||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kan ikke se 2 DLS R66 højttalere på hver side af tv bordet? ![]() Briller kunne være løsningen for dig
![]() |
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
ja, ![]() tusinde tak. ![]() enkelt design hvor lyd er sat i fokues. Det synes jeg er rigtig fedt og en super start og så kan jeg altid bygge videre på det
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
||
Obvious troll is obvious
|
|||
![]() |
|||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
||
Cars10 er af den opfattelse, at det ikke er en hjemmebio, medmindre der er en projektor. Du kan finde en cirka 25 sider lang tråd og grine lidt over hvis det er. Vi er et par stykker, der har prøvet at argumentere for at han tagr fejl, ved rent faktisk at prøve at finde definitioner på "hjemmebio", eller Home Cinema/Home Theater, og det fremgår bare at skulle være "reproduktion af billede og lyd i hjemmet" (groft sagt). Cars10 mener dog det er Fakta! (bemærk udråbstegnet, som jo gør postulater til sandhed), at et tv i en stue ikke kan være en hjemmebio. Men argumentationen har ikke rigtig udviklet sig til mere end gentagelser af postulatet, og brugen af udråbstegn. Beklager, at det også spredte sig til din tråd. Mvh Michael |
|||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|||
![]() |
|||
||
Pjat med ham
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
din hjemmebio ser fin ud
pas på det koster, mere vil have mere
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, har du fuldstændig ret i ![]() Måske det var bedst lige at vente et par måneder til en halv år og stille og rolig finde ud af hvad jeg vil have næste gang : )
|
|||
![]() |
|||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||
Det ser rigtigt fint ud. Hvad har du af baghøjtalere? Og hvad er det for et tv-møbel du har?
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke købt baghøjttalere endnu. Men regner med noge DLS R50-R60. Jamen en jeg har købt hos den lokale møbelforhandler og har selvfølgelig lige smidt kataloget ud. Men er normalt stort tv bord, hvor låger er mulig at købe senere til. : ) et fint tv bord. |
|||
![]() |
|||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
||
Jeg har næsten sat mig fast på den samme Anthem forstærker, hovedsageligt pga. ARC'en så dejligt at høre den er til at finde ud af. Jeg har tænkt mig at købe Klipsch højtalere, men har ikke kunne finde noget om hvordan de spiller sammen med Anthem, så det bliver spændende at se om de matcher. Jeg mangler egentlig både højtalere, forstærker, tv møbel og kabler så der er lang vej endnu. Til gengælg vil jeg køre det hele digitalt, så slipper for cd/blu ray afspiller :P |
|||
![]() |
|||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
||
Teløk med BIOEN... ![]() http://www.ilva.dk/produkt/54000308/dallas?webgrp=S%F8gning |
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
![]() |
|||
||
Ja, det minder meget. ![]() Mit var et bord som var et del af en New York serie som de forhandlede i SundsMøbler. kostede lige under 1000.
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |