recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iversens Stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iversens Stuebio

Besvar Besvar Side  <1234 23>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Hvor skal man klikke for at se din "hjemmebio".Jeg kan kun se en fladskærm i en stue.Smile 
    carsten

Du kan ikke se 2 DLS R66 højttalere på hver side af tv bordet? Wink
Briller kunne være løsningen for digBig smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af jj79 jj79 skrev:

Hvor kan man se billeder af din "hjemmebio"?

carsten
Hvor er du dog en smålig og helt igennem nedern personDead  gad virkelig godt diskutere med dig under 4 øjne...

Men fjols til side - flot setup - de er sku flotte de DLS'er Clap

ja, Smile
tusinde tak. Smile
enkelt design hvor lyd er sat i fokues. Det synes jeg er rigtig fedt og en super start og så kan jeg altid bygge videre på det 
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 21:09
Obvious troll is obvious
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Hvor skal man klikke for at se din "hjemmebio".Jeg kan kun se en fladskærm i en stue.Smile 
    carsten

Cars10 er af den opfattelse, at det ikke er en hjemmebio, medmindre der er en projektor.
Du kan finde en cirka 25 sider lang tråd og grine lidt over hvis det er.

Vi er et par stykker, der har prøvet at argumentere for at han tagr fejl, ved rent faktisk at prøve at finde definitioner på "hjemmebio", eller Home Cinema/Home Theater, og det fremgår bare at skulle være "reproduktion af billede og lyd i hjemmet" (groft sagt).
Cars10 mener dog det er Fakta! (bemærk udråbstegnet, som jo gør postulater til sandhed), at et tv i en stue ikke kan være en hjemmebio.
Men argumentationen har ikke rigtig udviklet sig til mere end gentagelser af postulatet, og brugen af udråbstegn.
Beklager, at det også spredte sig til din tråd.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 21:57

Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

carsten

Cars10 er af den opfattelse, at det ikke er en hjemmebio, medmindre der er en projektor.
Du kan finde en cirka 25 sider lang tråd og grine lidt over hvis det er.

Vi er et par stykker, der har prøvet at argumentere for at han tagr fejl, ved rent faktisk at prøve at finde definitioner på "hjemmebio", eller Home Cinema/Home Theater, og det fremgår bare at skulle være "reproduktion af billede og lyd i hjemmet" (groft sagt).
Cars10 mener dog det er Fakta! (bemærk udråbstegnet, som jo gør postulater til sandhed), at et tv i en stue ikke kan være en hjemmebio.
Men argumentationen har ikke rigtig udviklet sig til mere end gentagelser af postulatet, og brugen af udråbstegn.
Beklager, at det også spredte sig til din tråd.

Mvh Michael

Pjat med ham Big smile han skal ikke ødelægge det for os andre. så bare spring hans svar over.. Smile
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 22:49
din hjemmebio ser fin ud
pas på det koster, mere vil have mere

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2011 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

din hjemmebio ser fin ud
pas på det koster, mere vil have mere

Ja, har du fuldstændig ret iSmile
Måske det var bedst lige at vente et par måneder til en halv år og stille og rolig finde ud af hvad jeg vil have næste gang : )
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2011 kl. 12:26
Det ser rigtigt fint ud. Hvad har du af baghøjtalere? Og hvad er det for et tv-møbel du har?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2011 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Det ser rigtigt fint ud. Hvad har du af baghøjtalere? Og hvad er det for et tv-møbel du har?

Jeg har ikke købt baghøjttalere endnu. Men regner med noge DLS R50-R60. 
Jamen en jeg har købt hos den lokale møbelforhandler og har selvfølgelig lige smidt kataloget ud. Men er normalt stort tv bord, hvor låger er mulig at købe senere til. : ) et fint tv bord.

Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 14:45

Okay, Hvad har du skaffet dig? og hvad mangler du? Smile
Jamen det at bruge Anthems ARC har været lidt en opgave for mig, for de første 10 gange døde processen midt i det hele. Confused kunne ikke rigtig finde ud af hvad problemet var.

Men så lavede jeg en recovery på min pc, og opdaterede alle driver som jeg skulle bruge for at køre programmet igen. det er ved at være en uge siden jeg gjorde det og først i dag pga. jeg har haft en del at lave på work, fik jeg prøvet igen og det virkede.. :) og det var super nemt pga. programmet guider dig igennem det hele. 
Så jeg køre  med ARC på on og har givet bass´en lidt mere og det spiller max nu Smile Nu mangler den bare en seriøst cd afspiller så den kan få noget ordentlig indput Smile

Jeg har næsten sat mig fast på den samme Anthem forstærker, hovedsageligt pga. ARC'en så dejligt at høre den er til at finde ud af. Jeg har tænkt mig at købe Klipsch højtalere, men har ikke kunne finde noget om hvordan de spiller sammen med Anthem, så det bliver spændende at se om de matcher.

Jeg mangler egentlig både højtalere, forstærker, tv møbel og kabler så der er lang vej endnu. Til gengælg vil jeg køre det hele digitalt, så slipper for cd/blu ray afspiller :P
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 18:13

Jamen en jeg har købt hos den lokale møbelforhandler og har selvfølgelig lige smidt kataloget ud. Men er normalt stort tv bord, hvor låger er mulig at købe senere til. : ) et fint tv bord.

Teløk med BIOEN...Wink Mener at dette bord på nær understellet,minder en del om dit...
http://www.ilva.dk/produkt/54000308/dallas?webgrp=S%F8gning
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Teløk med BIOEN...Wink Mener at dette bord på nær understellet,minder en del om dit...
http://www.ilva.dk/produkt/54000308/dallas?webgrp=S%F8gning
Ja, det minder meget. Smile
Mit var et bord som var et del af en New York serie som de forhandlede i SundsMøbler.
kostede lige under 1000. Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 23>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu