|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Tak. ![]() Ja, det gør det lidt nemmere, hvis det er et rum, som man kun bruger til hjemmebio, det med at male stuen sort, er ikke altid lige populært. ![]() |
||
::::::::
J.Skovgaard |
||
![]() |
||
Jacob_Westh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Super flot og inspirerende! Jeg kan godt se at alt det sorte har en rigtig god effekt - det må jeg prøve en dag. mvh Jacob Westh |
||
![]() |
||
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Mange tak. ![]() Ja, det at der ikke er så mange reflekterende overflader, har en positiv indvirkning på billedet, ![]() ![]() Redigeret af J.Skovgaard - 29-September-2007 kl. 17:25 |
||
J.Skovgaard |
||
![]() |
||
Henrik300 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Flot hjemmebio Er biffen i stueplan eller er det i kælderen? Jeg tænker lidt på din vægbeklædning. Den er formentlig god for lyden |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker. ![]() Den ligger i stueplan, og ja, filten dæmper godt for refleksionerne, sammen med gardinerne i front. Filten er dog ikke det bedste man kan bruge til lyddæmpning, men sammen med et tykt gulvtæppe, og det tynde stof jeg har beklædt loftet med (jeg gider ikke at male loft ![]() |
||
J.Skovgaard |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige en lille opdatering i min hjemmebio.
![]() Fandt nogle rammer til mine plakater og skilte. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og har fået købt en ny snurrundt forstærker, det blev til en Yamaha RX-V3800. ![]() Og nedenunder en HTPC med et Blu-ray drev (som er regions fri ved lidt hjælp af Anydvd HD ![]() ![]() ![]() Det var alt for denne gang, kan i have en rigtig god jul. ![]() |
||
J.Skovgaard |
||
![]() |
||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Virkelig en fed hjemmebio du har fået lavet der må jeg nok sige,meget imponerende. De der hd dvd,yamaha og bluray skilte hvor har du købt dem henne om man må spørge? |
||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Med hans talenter, mon så ikke de er hjemmelavede?!
|
||
![]() |
||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
|
||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker. ![]() vclarke har ret, de er hjemmelavet. ![]() Hentet fra denne side, http://www.soundpictures.fr/plaques.html under "Home Cinema" printet ud på noget A4 fotopapir, og sat i nogle rammer herfra. http://www.skinneruprammer.dk/shop/skifterammer-alu-42c1.htm l ![]() |
||
J.Skovgaard |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fedt mand,tak for de links
|
||
Panasonic TX-P50VT20EA
||
![]() |
||
lululu5 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Fed bio , det er fedt når man har en kæreste der giver en lov til alt.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |