|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Det kunne godt lyde som om, i ikke er helt enige omkring indretningen, men det hjælper hvis der er et værelse i overskud, som du så kan få lov til at gøre med, som du har lyst til, og overlade resten til din kæreste. |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
![]() |
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg er mundlam.. det er simpelthen bare STILEN!! kanon med alle de fede detaljer du har lavet.. Det må virkelig være en oplevelse og se premierefilm i den bio.. P.S.. det er simpelthen bare FOR BLÆRET!!! |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak. ![]() Har lige lavet en lille ændring, jeg har skiftet min center med mine gamle baghøjtalere, (JAMO Classic 4) og det har givet en mere sammenhængende front lydbillede, så de får lov til at blive stående. ![]() ![]() |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Der bliver kælet for detaljerne Mvh. Kim |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker igen.
Jeg har købt min fjernbetjening her, http://av-connection.com/?PGr=1577&ML1=1&ML2=81& ML3=40 pris, ca 1300,- så ikke ligefrem billig, men den virker, så den er prisen værd efter min mening. |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
![]() |
Det kunne være man skulle få fingre i sådan en..så er jeg da det tættere på en fed bio. haha..
![]() |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |