recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ja jeg har fået solgt min receiver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ja jeg har fået solgt min receiver.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 14:52
Har du overvejet at anskaffe dig en processor og effekt i stedet for receiverne? Der er meget mere at vinde dog dyre løsning men så er du sikker på at have effekt nok.

Ellers har du kigget på mærket anthem ?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Har du overvejet at anskaffe dig en processor og effekt i stedet for receiverne? Der er meget mere at vinde dog dyre løsning men så er du sikker på at have effekt nok.

Ellers har du kigget på mærket anthem ?
nej tak penge er der ikke Disapprove,
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 16:16
jeg vil høre om der er nogen der har handlet her føre =   https://www.hembiobutiken.se/default.asp
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 16:21
Køb en brugt "effektklods" til fronterne. Den kan du bruge igen og igen, selvom du skifter receiver. Og du kan være så fræk at vælge "nummeret mindre" receiver idet du aflaster dens strømforsyning.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Køb en brugt "effektklods" til fronterne. Den kan du bruge igen og igen, selvom du skifter receiver. Og du kan være så fræk at vælge "nummeret mindre" receiver idet du aflaster dens strømforsyning.

Klaus
jeg få står dig godt. men jeg har haft effektklods fat Thule føre, men jeg ønsker en samlet løsningWink . og tror at jeg gå efter  nubre en  Yamaha RX-A3020. har læst mig til at den er Best
MVH,MMJ
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

jeg vil høre om der er nogen der har handlet her føre =   https://www.hembiobutiken.se/default.asp

Ja der købte jeg min sub,var selv oppe og hente den da de ikke sender ud af Sverige.De har butikker i Gøteborg og Stockholm,var i den i Gøteborg og det var en fin butik med et godt udvalg.

Säljer ni till andra länder än Sverige?Nej. Vi jobbar på att se vad som krävs av oss för att sälja till i första hand andra EU-länder som Finland och Danmark. Vi kommer även att undersöka möjligheterna att sälja till Norge. In English: We only sell to people living in Sweden at the moment. Our goal is to sell to all EU-contries and Norway in the future.

Redigeret af helljohn - 28-August-2013 kl. 17:00
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Ja der købte jeg min sub,var selv oppe og hente den da de ikke sender ud af Sverige.De har butikker i Gøteborg og Stockholm,var i den i Gøteborg og det var en fin butik med et godt udvalg.

Säljer ni till andra länder än Sverige?Nej. Vi jobbar på att se vad som krävs av oss för att sälja till i första hand andra EU-länder som Finland och Danmark. Vi kommer även att undersöka möjligheterna att sälja till Norge. In English: We only sell to people living in Sweden at the moment. Our goal is to sell to all EU-contries and Norway in the future.
jo de gøre man skal bar lokke med nogen kr

Hej,

Om du kan betala med kontokort via hemsidan eller förskottsbetala via bankgiro kan vi skicka den till dig mot en fraktkostnad på 500kr. Det smidigaste är om du lägger en order på hemsidan, ange kampanjkod 32 under fältet där du bekräftar lösenord.

Lägg till 500kr i kundvagnen med hjälp av den här produkten:

http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=159730

Maila sedan oss ditt ordernummer och leveransadress så ordnar vi det.

så pt. er prisen ca. 10734kr få en   Yamaha RX-A3020

Redigeret af MMJ,75 - 28-August-2013 kl. 17:10
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 17:11

Hej,

Om du kan betala med kontokort via hemsidan eller förskottsbetala via bankgiro kan vi skicka den till dig mot en fraktkostnad på 500kr. Det smidigaste är om du lägger en order på hemsidan, ange kampanjkod 32 under fältet där du bekräftar lösenord.

Ok fint nok Wink jeg ville dog helst hente da jeg vaklede mellem en Hrs12 og en Hrs10 og kunne høre begge i deres butik.Og det er ret nemt at komme til Gøteborg herfra Aalborg og fik så en tur ud af det.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 17:16

Hej,

Ok fint nok Wink jeg ville dog helst hente da jeg vaklede mellem en Hrs12 og en Hrs10 og kunne høre begge i deres butik.Og det er ret nemt at komme til Gøteborg herfra Aalborg og fik så en tur ud af det.
ja ok men jeg bor nær Roskile og det koster få meget til SverigeWink.  sen til dk = 429,35kr men det er dog lidt dyert. 

Redigeret af MMJ,75 - 28-August-2013 kl. 17:17
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 17:21
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 17:33

Denne lyder også godt http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/cambridge_azur-651r_surround-receiver.htm
jo den er god men,

THE WINNER,  Yamaha RX-A3020 WHAT HI*FI

£2000 ★★★★★

We’re really not trying to do

ourselves out of a job here,

but trust us: all these AV

receivers are pretty darn impressive. It’s

a fair amount of cash to part with, but if

you take your home cinema seriously,

and you have the necessary partnering

kit to do it justice, then any one of these

four products is capable of making you

sit back and enjoy your music and

movies. But there must be a winner...

The Denon AVR-4520 is arguably

the easiest machine here to sit back

and enjoy: detailed, organised and

cohesive, it delivers a simple-to-digest

sound that’s ultra-versatile when it

comes to building a system. Ideally

you’ll want some speakers that inject

a touch more life into proceedings; the

AVR-4520 falls down when it comes to

absolute excitement, needing a bit more

punch in surround and stereo mode.

Denon AVR-4520

£1970 ★★★★

Onkyo TX-NR3010

£2000 ★★★★

Pioneer SC-LX86

£1800 ★★★★★

Yamaha RX-A3020

£2000 ★★★★★

Onkyo doesn’t need much help

in that department, delivering plenty

of dynamic power, albeit not quite in

the same class as the top dogs. Better

organisation when the action gets

going and a more subtle delivery when

required would make the TX-NR3010

great rather than merely very good.

The Pioneer SC-LX86 and Yamaha

RX-A3020 require less qualification.

Both deliver in spades when it comes

to power, dynamics and detail. The

Pioneer, our reigning Award-winner,

churns out deep, tight bass and sharp,

attacking treble. The treble needs to

be kept in check at times, which is the

only blot on its copybook.

Yamaha has no such flaws. Awesome

scale and punch, stunning insight and

control, not to mention the necessary

features and functionality, make for a

receiver worthy of best-in-class status.

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 23:03

Hej. jeg ville bare sige mange tak for jeres hjælp her inde det er et godt forum så takHandshake.

Redigeret af MMJ,75 - 28-August-2013 kl. 23:03
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu