|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
imfamous ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 23-Maj-2008 kl. 15:25 |
heej
jeg leder efter en måde hvor jeg kan tilslutte mine/ eller min højtaler til et jackstik, uden at bruge strøm.. Kan man købe en adapter der kan ordne det eller hvordan ? |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jeg tror nok lidt flere oplysninger må til Jeg forbinder Jack-stik og Højttalere med ting som ofte flyttes, derfor jack stik/kabler mellem forstærker og højttalere. Dog villig til indrømme have misforstået tingene, igen. Pause til mandag kl. 10. Redigeret af moho - 23-Maj-2008 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
![]() |
hehe, er lidt newb omkring lydkabler, men skal prøve at forklare med lidt "tegnsprog" Jeg vil gerne kunne forbinde min mp3 afspiller direkte til mine gamle højtalere. http://www.tektronik.dk/catalog/images/11300.gif http://www.hifiklubben.com/image/products/TLKLARAPSSC_1_m.jp g
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Det kræver jo en forstærker, som skal drive dine højttaler.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Yes, det gør det... MEDMINDRE det er aktive højtalere!?? ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
så det er ikke muligt at forbinde dem direkte, ligesom man gør ved høretelefoner ?
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej, du skal have en forstærker! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |