recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JailBreak iPad 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JailBreak iPad 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JailBreak iPad 4
    Sendt: 23-Juni-2013 kl. 22:31
Sidder og overvejer rode lidt med Jailbreak af min nye iPad. Nok mest fordi man kan. Wink

Men hvilke fordele og ulemper er der ved det? 

Virker den ellers som normalt når den er Jailbreaket udover man får nogle flere funktioner? 

Har godt læst mig frem til, at når IOS så bliver opdateret vil det ikke virke længere.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 00:02
Du får adgang til andre og flere apps osv.

Jeg har selv oplevet, og hørt fra andre, at Jailbreake gør enhederne ustabile.
Så med mindre du savner noget specielt så kan jeg ikke se nogen grund til at Jailbreake.

If it ain't broke, then don't fix it....
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7090
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 06:19
Prøv det.

Det er nemt at gøre det og når du ikke gider mere så vænder du bare tilbage ;-)

Har selv leget med jailbreak. Både ipad og iphone.

Man får adgang til en masse sjove ting.

Ulæmperne er tit korter batteri tid og den bliver af og til ustabil
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 07:13
Hvis den er ny, er dit software sikkert updateret til nyeste release ( 6.1.3), og den kan ikke jailbreakes pt.
/Peter
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 08:22
Min iPad, en 2'er godt nok, er jb. Min facebook app lukker ned som den passer den, men det er alt, hvad jeg har oplevet af ustabilitet. Den bruger ikke mere batteri end vores iapd der ikke er jb. Dog skal det siges at ikke alle Apps kan køres efterfølgende. Fx så kan TV2 play ikke bruges.

Men de små ting jeg har ændret på den, har jeg rigtig svært ved at undvære, så som at når jeg swiper hen over tastaturet for at flytte markøren i et tekstfelt, og swipe jeg fra shift hen over tastaturet, så markere den teksten, som markøren render hen over.

Alle de ting jeg kan ekstra, var ikke noget jeg manglede før end jeg kunne det, men kors hvor er jeg træt af at bruge andres iPads :)
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1021
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Hvis den er ny, er dit software sikkert updateret til nyeste release ( 6.1.3), og den kan ikke jailbreakes pt.

Man kan downgrade til 6.1.2  og derefter jailbreake. 

6.1.3 bestod overvejende af rettelser, der skulle forhindre jailbreak, hvorfor opdateringen som sådan er overflødig.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

6.1.3 bestod overvejende af rettelser, der skulle forhindre jailbreak, hvorfor opdateringen som sådan er overflødig.

Nej, man kan ikke downgrade. Desværre.
/Peter
Til top
Thomas39 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 12:49
Har Jailbreaket min iPad, og den er ikke blevet mere ustabil overhovedet.
Det er rigtig nok at TV2 play ikke virker, men jeg gjorde det for at for XBMC på, og det virker til gengæld super
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:50
Det er 6.1.3 jeg har.

Det var også mest pga xbmc til når man var på farten. Savner faktisk som sådan ikke noget ved den derfor jeg spørger om jailbreak.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 21:39

Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Nej, man kan ikke downgrade. Desværre.

det der så både noget rigtigt og forkert i..
Som sådan KAN det faktisk godt lade sig gøre at downgrade fra 6.1.3 til 6.1.2, men enhver firmware opdatering implementeret i forbindelse med 6.1.3 forbliver, og kan IKKE ændres, og hvis man downgrader, KAN det risikere at medføre fejl. <- dog indeholder 6.1.3 så vidst JEG ved, ingen firmware opdateringer, så derfor burde der egentlig ikke være en risiko.

Dog skal det siges, at det IKKE vil være muligt at effektivt downgrade fra 7.0 når den kommer, og tilbage til 6.x.x Big smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu